26 مهر 1390
شماره خبر: 2180

دشمنان با ترویج فرهنگ غیردینی در صدد سلطه بر اسلام هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

دشمنان با ترویج فرهنگ غیردینی در صدد سلطه بر اسلام هستند

فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، فرهنگ غیردینی و غیر اسلامی را ترویج می‌دهند تا با سلطه بر جوامع اسلامی، به اهداف شوم خود برسند.
احمدرضا باهک ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی‌های اساسی به منظور جلوگیری از ترویج فرهنگ‌های غلط در جامعه اسلامی انجام شود.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات شوم دشمنان برای رسیدن به اهدافشان ترویج فرهنگ غیردینی و اسلامی در جوامع اسلامی است تا بتوانند با سلطه بر این جوامع به اهداف و دسیسه‌های شوم خود دست پیدا کنند.
این مسئول گفت: حجاب و عفاف تنها برای بانوان نیست بلکه مردان نیز باید به طور کامل آن را رعایت کرده چرا که رعایت عفاف و حجاب بر هر مسلمانی واجب است.
باهک تأکید کرد: باید مسائلی که دین مبین اسلام بر روی آنها تأکید فراوان دارد را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با آسیب شناسی تهدیدهای جامعه امروز را شناسایی کرده و تلاش دو چندانی را برای برطرف کردن آن آسیب‌ها از خود نشان دهیم.
وی پیروی کورکورانه از فرهنگ‌های غلط را یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی با پیروی از این فرهنگ‌های غلط و بدون آگاهیف به خود و دیگران لطمه وارد کرده و تهدیدات جدی را وارد جامعه می‌کنند.
این فرمانده سپاه ادامه داد: یکی از رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید بر اعتقادات اسلامی و دینی بود که توانست با تکیه بر این اصل پیروز جنگ تحمیلی باشد.
باهک توجه جدی به اصولی قرآنی و رعایت ارزش‌های اسلامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: توجه به این دو نکته می‌تواند انسان را از بسیاری از آسیب‌ها مصون نگه دارد.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود