26 مهر 1390
شماره خبر: 2189

هفته پيوند فرصتي ارزشمند براي رسيدن به آرمانهاي تعليم و تربيت است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

هفته پيوند فرصتي ارزشمند براي رسيدن به آرمانهاي تعليم و تربيت است

مشاور استاندار البرز در امور آموزش و پرورش، هفته پيوند را فرصتي ارزشمند براي رسيدن اولياء و مربيان جهت رسيدن به آرمانهاي تعليم و تربيت در مدرسه دانست.
'صفي الله رمضانخاني' بمناسبت هفته پيوند اولياء ومربيان ضمن ابلاغ پيام تبريك استاندار البرز براي اين هفته، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مدرسه و خانه دو بال براي پرواز و دو نهاد تربيتي هستند كه تاثيرگذاري زيادي بر روي پرورش فرزندان دارند و در صورت هماهنگي بهترين فرصت هاي تربيتي را براي دانش آموزان فراهم مي سازند.
وي اظهار داشت: اميد داريم با اجراي مناسب سياست هاي آموزش و پرورش در انجمن اولياء و مربيان به اهداف نظام جمهوري اسلامي برسيم.
رمضان خاني همچنين هفته پيوند را فرصتي ارزشمند براي يكي از اصلي ترين و با شكوهترين مشاركت هاي اولياء و مدارس دانست و گفت: خانواده ها بايد براي تربيت و آموزش فرزندان وقت بگذارند و اين وظيفه را فقط بر دوش آموزش و پرورش نياندازند و اگر والدين از سنين پايين فرزندانشان را مورد توجه قرار دهند مي توانند آينده اي درخشان را براي آنها رقم بزنند.
مشاور استاندار البرز تصريح كرد: جلب همكاري اولياء دانش آموزان جهت مشاركت و كمك در ارتقاي كيفيت فعاليتهاي مدارس، اجراي فعاليت هاي پرورشي و اردوهاي آموزشي و بازديد از مراكز علمي، تهيه برنامه هاي بهداشتي، پزشكي با مشاوره افراد آگاه و كمك به مراقبان بهداشت از جمله فعاليت هاي انجمن هاي اولياء و مربيان است.
وي در ادامه با اشاره به اينكه از طرف استاندار بعنوان نماينده ويژه در ساماندهي سرويس هاي مدارس تعيين شده است، گفت: در سال تحصيلي جاري انجمن هاي اولياء و مربيان تلاش خوبي را براي ساماندهي سرويسهاي مدارس انجام دادند.
رمضانخاني از والدين و همشهريان خواست در صورتيكه در خصوص سرويسهاي مدارس با مشكلي مواجه شدند با گروه انجمن اولياء و مربيان آموزش و پرورش استان البرز مراجعه كنند.
وي گفت: متاسفانه انجمن هاي اولياء و مربيان در خيلي از مدارس در سالهاي گذشته به عنوان اهرمي براي دريافت وجه نقد از والدين شده است ولي در سالهاي اخير و با حضور وزير وقت آموزش و پرورش دريافت هرگونه وجه نقد در مدارس توسط اين گروه ممنوع شده است.
وي افزود: آموزش حقوق اوليه خانواده به انجمن اولياء و مربيان ضروري است زيرا انجمن حامي حقوق خانواده است و اميد داريم در انتخاباتي كه در مدارس براي تعيين انجمن ها برگزار شده و يا مي شود افرادي آگاه، همراه و هماهنگ با مدير مدرسه را انتخاب كنند.




منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود