28 مهر 1390
شماره خبر: 2224

احداث و بهسازی 40 بوستان در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

احداث و بهسازی 40 بوستان در کرج

شهردار کرج از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و بهسازی 40 بوستان در این شهرستان خبر داد.
سید علی آقازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: برای توسعه فضای سبز در سال جاری 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و بهسازی 40 بوستان در نظر گرفته شده که تاکنون از این تعداد نیمی از آنها در مناطق به بهره‌برداری رسیده است.
وی اعلام کرد: برای ایجاد ارتباط عمیق تر فرهنگی و زبانی میان دو کشور موجب شد تا این بوستان را به نام کشور دوست و همسایه تاجیکستان نام‌گذاری کنیم. برای بهسازی این بوستان هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
آقازاده افزود: کمبود فضا برای توسعه فضای سبز در منطقه 2 موجب شده تا ما از تمام فضاهای کوچک و بزرگ برای احداث بوستان در این منطقه استفاده کنیم.
وی بیان کرد: یک رستوران، نصب تجهیزات ورزش همگانی و مسیر پیاده‌روی در اطراف بوستان از جمله ویژگی‌های آن است.
این مسئول عنوان کرد: در کنار این بوستان مخزن ذخیره و سیستم آبیاری با قابلیت استحصال آب غیر شرب با ظرفیت 350 متر مکعب در ثانیه به همراه موتورخانه نیز آماده بهره‌برداری شده است که توانائی شرب فضای سبز مناطق 2 و 9 شهرداری کرج را دارد.
آقازاده گفت: برای توسعه فضای سبز در سال‌جاری 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: این اعتبار برای احداث و بهسازی 40 بوستان در نظر گرفته شده که تاکنون از این تعداد نیمی از آنها در مناطق به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار کرج، توسعه شبکه نگهداری آب خام برای آبیاری فضای سبز مناطق، بهسازی بوستان شهید چمران کرج با 15 میلیارد ریال و بهسازی بوستان بزرگ جهان نما با اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های فضای سبز شهرداری کرج در سال‌جاری است.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود