28 مهر 1390
شماره خبر: 2235

مهندس داریوش یگانه شهردار کوهسار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مهندس داریوش یگانه شهردار کوهسار شد

سپیدار آنلاین : با حضور نژاد فلاح نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، افضلی معاونت عمرانی استانداری ، شیزری مدیر کل شهری و روستایی استانداری ، حدادی فرماندار ساوجبلاغ ، ائمه جمعه و جماعت ، خانواده شهدا و ایثارگران ، شهرداران ، بخشداران و مسئولان شهرستان و دیگر مدعوین مراسم تودیع و معارفه شهردار کوهسار در اردوگاه ایثار این شهر برگزار و مهندس داریوش یگانه به سمت شهردار جدید این شهر منصوب شد .
نژادفلاح نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این اطمینان را به مردم کوهسار و شورای شهر میدهم که با توجه به سابقه مدیریتی مهندس یگانه در شهرهای طالقان ، هشتگرد و چهارباغ با این انتخاب خوب به اهداف خود که آبادانی شهر است می رسند افزود : انتظار داریم با ایجاد تعامل و یک دلی بین مسئولان بخش و شهر مشکلات روستاهایی که در حریم وجود دارند با رضایتمندی مرتفع شود .
در ادامه حدادی فرماندار ساوجبلاغ مسئولان را سربازان نظام اعلام کرد و گفت : ما وظیفه داریم کار و تلاش کنیم و با صداقت در عمل و گفتار و عشق به مردم رضایتمندی را در مردم افزایش دهیم . فرماندار ساوجبلاغ افزود : باید بر روی کلمه مردم آزاری در ادارات خط قرمز بکشیم و با سرلوحه قراردادن مردم مداری به طور شفاف عمل کنیم . حدادی توجه به مبلمان شهری ، دقت لازم در ساخت سازه ها ، تلاش برای حل پیچیدگی صدور جواز ساخت و تکریم ارباب رجوع را از خواسته های مردم از شهردار جدید برشمرد و خواهان همکاری مسئولان شهرستان با این شهردار شد .
در ادامه افضلی معاونت عمرانی استانداری شغل شهرداری را سخت توصیف کرد و گفت : با وجود نقص قوانین که سالها قبل تصوب شده و انتظارات مردم و دستگاه ها از شهرداری این مهم نمایان می شود که باید شهرداری را در امور یاری کنیم و این وظیفه ای که شهروندان ، پرسنل و مسئولان شهرستان و استان به عهده داریم وباید تلاش کنیم تا رضایتمندی حاصل شود . معاون عمرانی استانداری درادامه استان را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تشریح کرد و گفت : بعد از تشکیل استان البرز تمام مصوبات که قبلا زمان زیادی برای دریافت آن صرف میشد در حال حاضر به روز و در پرونده های خیلی خاص حداکثر یک ماهه پاسخ آن داده می شود . افضلی ساخت و ساز غیر مجاز را یک مشکل بزرگ برشمرد گفت : در یکی دو شهر وضعیت خوبی نداریم باید شهرداران ، بخشداران و اعضای شوراها تلاش کنند تا در جهت رفع این معضل گام برداریم . معاون عمرانی استانداری در پایان با اشاره به این مطلب که در صورت ارائه طرح های خوب عمرانی از سوی دستگاههای اجرایی قول به آنان می دهیم که برای تمامی آن طرح ها تامین اعتبار کنیم. وی در ادامه با قرائت حکم مهندس یگانه که از سوی استاندار البرز صادر شده بود وی را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد .
یگانه شهردار جدید کوهسار درپایان طی سخنانی برنامه ریزی را یک اصل مدیریتی اعلام کرد و گفت : اصلی ترین بخش درآمد شهرداری از حریم شهر و کاربری است که متاسفانه شهر کوهسار در این بخش بسیار ضعیف است و در برخی موارد با توجه به استعلام از سازمانهای مربوطه و پاسخگویی در مدت طولانی باعث شده شهرداری در صدور پروانه و کسب درآمد نتواند خوب عمل کند و در نتیجه شهرداری با بحران مالی مواجه شده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود . مهندس یگانه نیروی مازاد و بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را از دیگر مشکلات این شهرداری برشمرد و از مسئولان استان و فرماندار خواست تا در جهت تامین اعتبار مساعدت کنند . شهردار جدید کوهسار در پایان گفت : تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا پایان سال جاری بدهی های شهرداری را با کمک مسئولان استان و شهرستان با کمک پرسنل خدوم و شورای شهر تسویه و در جهت عمران و ابادانی شهر گام های موثری برداریم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود