27 آذر 1390
شماره خبر: 3034

از سوی شهرداری کوهسار از فعالان عرصه حمل و نقل این شهر تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

از سوی شهرداری کوهسار از فعالان عرصه حمل و نقل این شهر تجلیل شد

سپیدار آنلاین: از سوی شهرداری کوهسار همزمان با 26 آذر روز حمل و نقل مراسمی جهت تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل عمومی برگزار شد.
این مراسم که در تالار شهید فهمیده مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار برگزار شد، جمعی از مسئولین و نیز رانندگان و مدیران آژانس های مسافری حضور داشتند.
زارعی نماینده رانندگان تاکسی شهر کوهسار طی سخنانی با تقدیر از مسئولان شهر و واحد ترافیک شهرداری کوهسار، مشکلات و معضلات و خواسته های همکاران خود را اختصاص پمپ گاز ویژه تاکسی داران شهر در جایگاه موجود در ابتدای شهر کوهسار- جمع آوری مسافرکش های مشخص -امکانات جانبی و تسهیل در امر خانه دار شدن رانندگان - ایجاد تعاونی ویژه رانندگان -تسریع در آسفالت ایستگاه های شهر ( علیخان سلطانی و حصارک ) بر شمرد و خواستار رسیدگی از سوی مسئولان شد.
عظیم عزت ور عضو شورای شهر کوهسار طی سخنانی ضمن تبریک روز حمل و نقل و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم خاطر نشان کرد: اعتمادی که مردم به رانندگان دارند مانند اعتمادی است که خانواده ها به معلمین دارند . وی رانندگان را به صبر وحوصله بیشتر علیرغم مشکلات و سختیهایی که در این شغل وجود دارد فراخواند. وی افزود: جمع آوری مسافرکشهای شخصی و برخورد قانونی با آنها از لازمه های مدیریت شهری است و از سوی دیگر ضرورت دارد ماموران نظارت در تمام اوقات خصوصاَ صبح های زود و شبهای در مسیرهای تعیین شده و ایستگاه ها حضور داشته باشند. و ی در پایان خاطرنشان کرد شورا و شهرداری جهت رفع مشکلات و نواقص موجود در تلاش هستند ساخت و تجهیز پایانه مسافر بری شهر کوهسار را در دستور کار قرار دهند.
در ادامه مهندس داریوش یگانه شهردار کوهسار که از مدیران موفق شهرستان و دارای تجربه بسیار خوبی در ساماندهی و رفع مشکلات مردم به خصوص تکریم و رضایتمندی مردم از شهرداری را دارد ضمن تبریک فرا رسیدن روز حمل و نقل این عزیزان را افرادی خستگی ناپذیر و از خود گذشته جهت ارائه خدمت به مردم اعلام کرد و گفت: پراکندگی شهر و نبود پایانه برای جابه جایی مسافران به مرکز شهر و استان این مهم را می طلبد که این شهر صاحب ترمینال شود از این رو شهرداری در تلاش است با مساعدت مسئولان جهت رفع این نقیصه گام های موثری بردارند. در پایان مهندس یگانه ضمن صدور دستور پیگیری رفع مشکلات رانندگان هدایایی به رسم یاد بود به فعالان این عرصه اهدا کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود