1 آبان 1390
شماره خبر: 2253

كاركنان آموزش و پرورش البرز همايش پياده روي برگزار كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مدير كل آموزش و پرورش استان البرز در حاشيه اين همايش ، سلامتي ، نشاط و افزايش روحيه كاركنان اين اداره كل و ادارات مناطق تابعه را از ديگر اهداف برگزاري اين همايش ذكر كرد.
'‌اكبر حليمي '‌ گفت :‌ در اين همايش حدود 250 نفر كه 10 درصد آنان را بانوان تشكيل مي دادند مسير پنج كيلومتري از اين اداره كل تا منطقه نورالشهداي عظيميه كرج را پياده روي و كوهپيمايي كردند.
وي افزود:‌ انجام برنامه هاي ورزشي بويژه براي كاركنان در ساعاتي از روز مي تواند انرژي لازم را براي كار مفيد در اداره ، اجتماع و خانواده آنان فراهم كند.
وي يادآورشد:‌ سلامتي ، شادابي و تندرستي انسانها توسط انبياء و اولياء توصيه شده كه با ورزش مناسب اين مهم تحقق پيدا مي كند.
حليمي گفت : در نظر است چنين برنامه هاي ورزشي به صورت زمانبندي و برنامه ريزي شده براي كاركنان در آموزش و پرورش استان البرز استمرار يابد.
وي افزود: علاوه بر اين براي گسترش ورزش بين كاركنان و افزايش روحيه آنان به مناسبت هاي مختلف مسابقاتي نيز برگزار مي شود.
به گفته وي، اكنون در استان البرز 385 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصيلي با 24 هزار معلم در يك هزار و 854 مدرسه مشغول تحصيل هستند كه 30 درصد اين دانش آموزان به صورت حرفه اي در 20 سالن ورزشي استان به آموزش و تمرين در رشته هاي مختلف ورزشي فعاليت دارند.


منبع:ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود