3 آبان 1390
شماره خبر: 2265

معرفی طرح های مشارکتی شهرداری کرج به شرکت سرمایه گذار آلمانی

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

معرفی طرح های مشارکتی شهرداری کرج به شرکت سرمایه گذار آلمانی


سید علی آقازده ظهر روز دوشنبه در نشست مشترک شهرداری کرج با شرکت سرمایه گذار آلمانی Dorsch Gruppe افزود: این نشست با هدف معرفی طرح های مشارکتی مجموعه مدیریت شهری کرج به این شرکت سرمایه گذار آلمانی برگزار شد.
وی خروجی این نشست را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: این شرکت آلمانی پس از توجیه منطقی طرح های عمرانی قصد دارد در قالب طراحی، ساخت، اجرا و تامین هزینه های کلیه پروژه های زیرساختی و شهری مشارکت کند.
آقازاده رسیدن به راهکارهای تقویت پایدار در جذب سرمایه های بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تبیین مزیت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باید در اولویت قرار داده شود تا از این طریق بتوان نتیجه مطلوبتری در ورود سرمایه های بخش خصوصی کسب کرد.
وی امنیت، توجیه اقتصادی و تعهد در قبال بازپرداخت اصل و سود سرمایه گذار را به عنوان مهمترین آیتم های لازم در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ذکر و تصریح کرد: شهرداری کرج آمادگی کاملی در مهیا کردن این شرایط دارد.
آقازاده با اشاره به برخی موانع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سرمایه گذاری به شرایط تحریم در ایران اشاره کرد و افزود: اهداف تحریم کنندگان برغم وجود این شرایط محقق نشد.
شهردار کرج، وجود زیرساخت ها و منابع غنی کشور را از عامل های مهم در ناکام ماندن اهداف تحریم کنندگان ذکر و بیان کرد: درحال حاضر شهرداری کرج توانایی رفع همه موانع و بحران های احتمالی بر سر راه سرمایه گذاران بخش خصوصی را دارد و با اطمینان در قبال خواسته های منطقی سرمایه گذاران از جمله بازپرداخت اصل و سود سرمایه، توجیه منطقی طرح های مشارکتی و امنیت در سرمایه گذاری را تعهد می دهد.
آقازاده با بیان اینکه، شهرداری کرج ظرفیت جذب سالانه پنج میلیارد دلار سرمایه را دارد، فرصت های سرمایه گذاری در کلانشهر کرج را مثبت ارزیابی کرد.
وی دولت را حامی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اعم از خارجی و داخلی عنوان و بیان کرد: اتخاذ روش ها و سیاست های تشویقی و حمایتی از راه های موفق جذب و ترغیب سرمایه گذاران است.
شهردار کرج در توضیح راه آوردهای مثبت مشارکت سرمایه گذاران خارجی در عرصه های سرمایه گذاری کرج اظهارداشت: ورود سرمایه های خارجی به این استان می تواند نقش بسیار موثری در رونق اقتصادی این منطقه ایفا کند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود