3 آبان 1390
شماره خبر: 2266

به پاس ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری استاندار البرز به "آقازاده" لوح تقدیر اهداء کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

به پاس ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری استاندار البرز به "آقازاده" لوح تقدیر اهداء کرد


این لوح تقدیر از سوی عیسی فرهادی استاندار البرز به پاس قدردانی از تلاش و زحمات سید علی آقازاده، شهردار کرج در ایجاد فرصت های مناسب سرمایه گذاری اهداء شد.
فرهادی، تلاش شهردار کلانشهر کرج را سبب ساز فراهم آوردن بسترهای رشد و توسعه شهر دانست و افزود: حاصل عملکرد خردمندانه شهردار کرج و دیگر مسئولان مجموعه مدیریت شهری آبادنی و انتفاع این کلانشهر است.
وی اظهارداشت: در دوره کنونی به دلیل هم پوشانی و تعامل همه جانبه مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر کرج اقدامات عمرانی در این کلانشهر بیش از پیش نمود یافته است.
این مسئول حجم فعالیت های عمرانی در کرج را یادآور شد و با بیان اینکه ظرفیت های بالقوه بسیار قابل توجهی در استان البرز و کلانشهر کرج وجود دارد، اظهارداشت: رایزنی به منظور اجرای پروژه های عمرانی، تفریحی و زیرساختی و تدوین راهکارهای مناسب به منظور جذب مشارکت بخش خصوصی در این زمینه از فعالیت های مهم مجموع مدیریت شهری کرج است.
فرهادی با تاکید بر شناخت سرمایه های مستعد در کلانشهر کرج، اهتمام شهرداری را به منظور ایجاد فرصت های سرمایه گذاری یادآور شد و افزود: شهرداری و شورای شهر کرج برنامه های کارآمد و کارشناسی شده ای را به منظور جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی اعم از داخلی، خارجی و سرمایه گذاران ایرانی مقیم در خارج از کشور تدوین کرده اند.
در آیین اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان البرز همچنین از مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج نیز با اهداء لوح تقدیر شد.
اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان البرز در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و با مشارکت وزارت کشور، استانداری البرز، شهرداری کرج، مدیریت اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و موسسه خدمات مدیریت سیماتین برگزار شد.



منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود