11 مرداد 1390
شماره خبر: 707

طرح اعزام زاير از كرج به مشهد مقدس آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

طرح اعزام زاير از كرج به مشهد مقدس آغاز شد

مدير فرهنگي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرج گفت: به مناسبت ماه مبارك رمضان ، طرح اعزام زاير از كرج به مشهد مقدس آغاز شد.
'علي قاسم پور' افزود: در اين طرح كه با همكاري شهرداري كرج و يك شركت خدمات مسافرت هوايي و گردشگري به اجرا درآمده ، همه روزه شماري از شهروندان كرجي به مشهد مقدس اعزام مي شوند.
وي مدت زمان اقامت مسافران اين كاروانهاي اعزامي در مشهد مقدس را سه روز اعلام كرد و اظهارداشت:ارائه بن تخفيف خريد اجناس و كالا از فروشگاه هاي طرف قرارداد با شهرداري كرج در مشهد و اسكان زيران در هتل هاي با كيفيت از برنامه هاي اين كاروانهاي زيارتي در ايام ماه مبارك رمضان است.
اين مسئول با اشاره به ارائه خدمات ويژه به زائرين اين كاروانهاي زيارتي و سياحتي عنوان كرد: صرف صبحانه، نهار و شام از جمله خدمات پيش بيني شده است.
مدير فرهنگي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري، تاريخ حركت كاروانهاي زيارتي به مشهد مقدس را مطابق با انتخاب مسافران و برمبناي داشتن ظرفيت مسافر پذيري سازمان مربوطه حمل و نقل مسافر ذكر كرد و افزود: مسافران مي توانند تاريخ مسافرت را به دلخواه انتخاب كنند.
قاسم پور پايين بودن هزينه اين تور گردشگري به مشهد مقدس را يادآور شد و گفت: تهيه بليت رفت و برگشت مسافران، اقامت در هتل هاي مجاور حرم مطهر امام هشتم (ع ) از ديگر برنامه ها است.
وي بيان داشت: به منظور تسهيل در شرايط ثبت نام متقاضيان مي توانند به كليه فرهنگسراهاي تحت پوشش معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري كرج مراجعه كنند.
علاقه مندان همچنين مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس 4449642 آژانس پرواز نقره اي تماس بگيرند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود