15 مرداد 1390
شماره خبر: 790

دستگاه ها مدیریت شهری را در رشد کرج همراهی کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

دستگاه ها مدیریت شهری را در رشد کرج همراهی کنند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت:لازم است تا دستگاه ها مدیریت شهری را در تحقق اهداف خود و رشد همگون شهر کرج همراهی کنند.
عزیز اکبریان با بیان اینکه مجلس دو وظیفه بزرگ قانونی دارد، گفت: این وظایف شامل بحث قانون گذاری و نظارت است.
وی افزود: در بحث نظارتی شهرداری کرج اقدامات مناسبی را با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر صورت داده است.
این مسئول تعامل شهرداری و شورای شهر را از مولفه های مهم پیشرفت در اجرای عملیاتهای بزرگ عمرانی در سطح دانست و بیان کرد: شهرداری کرج با اجرای پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی ، فرهنگی و ورزشی در سطح کلانشهر کرج در واقع آغازگر انجام کارهای بزرگ در این کلانشهر است.
اکبریان با اشاره به ایجاد پل ها و تقاطع های بزرگ همچنین احداث پارک در مناطق مختلف کرج در مساحت های وسیع اظهارداشت: مجموعه شهرداری کرج با انجام این اقدامات گام در مسیر انجام کارهای بزرگ در کرج برداشته است که این مهم از اولویتهای مورد نیاز کلانشهر کرج است.
وی با تاکید بر تدوین سیاستها و برنامه های افتصادی و عمرانی برای تحقق اهداف مدیریت شهری اظهارداشت: کرج برای بزرگ شدن نیاز به انجام اقدامات جدی و موثر دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی داشتن تیم قوی و کاردان را از جمله مولفه های مدیریت مطلوب دانست و عنوان کرد: تیم قوی پشتوانه ای محکم برای اجرای برنامه ها و رسیدن به اهداف بلند مدت شهری است.
اکبریان عملکرد شهرداری کرج درخصوص خدمات رسانی را مثبت اریابی کرد و افزود: تحقق این مهم در سایه تعامل، یکرنگی و وحدت رویه مسئولان ارشد شهری و استانی صورت می گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت دیگر دستگاه ها از شهرداری و اقدامات پیش بینی شده این مجموعه خدمات رسان عنوان کرد: این مهم از ضروری ترین مسائل شهری است که دستگاه های خدمت رسان باید خود را ملزم به انجام آن کنند.
اکبریان بر رفع مسائل و مشکلات داخلی و جلو گیری از انتقال آن به مسئولان ارشد کشوری تاکید کرد و گفت: با تحقق این موضوع کارهای بزرگ یکی پس از دیپری به ثمر می رسد که به تبعات آن نیز نصیب شهر و شهروندان می شود.
وی جلب رضایتمندی شهروندان را موضوعی مهم برشمرد و بر به کارگیری ابزار رسیدن به این مهم تاکید کرد.



منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود