1 شهریور 1391
شماره خبر: 10538

بازرسی از شهربازی های كشور از اولویت های سازمان استاندارد است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بازرسی از شهربازی های كشور از اولویت های سازمان استاندارد است

سپیدار آنلاین: مدیركل استاندارد استان تهران گفت: ناایمن بودن شهربازی ها و افزایش تعداد تلفات جانی طی یك دهه گذشته موجب شده تا بازرسی از شهربازی های فعال در سراسر كشور از اولویت های سازمان استاندارد قرار گیرد.
'مسلم بیات' افزود: از ابتدای سال تاكنون در این استان 46 شهربازی مورد بازرسی قرار گرفته است. وی اظهار داشت: تاكنون تعدادی از شهربازیهای غیراستاندارد این استان تعطیل شده و تعدادی نیز پس از رفع نقص تجهیزات خود دوباره فعالیت شان را از سر گرفته اند. بیات ، با اشاره به بازرسی از بیش از 600 وسیله بازی در شهربازی های استان تهران گفت: آمار دقیقی از تعداد شهربازیهای استان نداریم، اما تلاش می كنیم با همكاری استانداری و شهرداری تمام شهربازی های استان را تا پایان امسال زیر پوشش نظارتی خود قرار دهیم.
بیات یادآور شد: بسیاری از شهربازی های این استان با مشكل نقص مدارك مواجه هستند كه ما در تلاش هستیم تا همزمان با فصل تابستان كه اوج استفاده از این مكانهای تفریحی است، نظارتهای خود را بر این مكانها افزایش دهیم تا هیچ حادثه ناگواری در شهربازی های تهران رخ ندهد. مدیركل استاندارد تهران با اشاره به اینكه شهربازیهای استان تهران شناسنامه دار می شوند، افزود: با شناسنامه دار شدن شهربازیها می توان به اطلاعاتی مانند طول عمر شهربازی و وضعیت تجهیزات آن پی برده و به این ترتیب از به كارگیری بیش از اندازه از شهربازی و وقوع سوانح احتمالی جلوگیری كرد. سازمان ملی استاندارد در كرج مركز استان البرز مستقر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود