24 اسفند 1390
شماره خبر: 5792

5 شهربازی در البرز بازرسی فنی شدند/ شهربازی‌ها استانداردسازی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

5 شهربازی در البرز بازرسی فنی شدند/ شهربازی‌ها استانداردسازی می شوند

مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن اینکه از استانداردسازی شهربازی ها در این استان خبر داد گفت: در این بین پنج شهربازی از مجموع هفت شهربازی موجود در البرز مورد بازرسی فنی قرار گرفتند.
علی سعادتی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و اسفاده مسافران از شهرهای بازی از استانداردسازی این مکانهای تفریحی در استان البرز خبر داد. وی گفت: از مجموع هفت شهربازی در استان البرز پنج شهر بازی مورد بازرسی فنی و مهندسی قرار گرفتند و 3 واحد نیز برای دریافت پروانه استاندارد اقدام کرده اند. سعادتی افزود: بخشی از وسایل بازی و تفریحی غیر استاندارد شهر های بازی و بوستان های استان البرز را از دسترس شهروندان خارج خواهیم کرد. وی در خصوص شهر بازیهایی که تاکنون نسبت به دریافت پروانه استاندارد اقدام نکرده اند گفت: اخطار های لازم برای تعمیر و اصلاح آنها به شهرداری و بهره برداران داده شده و در حال رفع نقص هستند.
فعالیت شهربازیهای فاقد مجوز گزارش شود
مدیرکل استاندارداستان البرز به شهرداریها متذکر شد: یکی از عوامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته همکاری و تعامل دستگاهها با یکدیگر و مردم با دستگاهها ست؛ لذا در این مسیر از شهرداری ها و بهره برداران تقاضا می شود به دلیل تامین سلامتی و رفاه شهروندان در صورت افتتاح هر شهربازی جدید یا اطلاع از فعالیت شهربازی فاقد مجوز کاربرد علامت استاندارد به این اداره کل گزارش کنند. سعادتی گفت: به منظور ایمن سازی وسایل بازی بوستان های بزرگ و کوچک استان تا تابستان سال آینده مورد بازرسی و بررسی قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به بازدید از وسایل غیر استاندارد مستقر در شهر بازیها گفت: این وسایل با استاندارد های ملی مغایر بوده اند که مراتب طی اخطار به شهربازیها و شهرداریهای محله ها گزارش شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود