14 شهریور 1391
شماره خبر: 11128

حوزه تعاون در راس فعالیتهای اقتصادی کشور قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حوزه تعاون در راس فعالیتهای اقتصادی کشور قرار گیرد

سپیدار آنلاین: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به برنامه پنجم توسعه و سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور گفت: این نهاد باید در راس فعالیتهای اقتصادی در کشور قرار گیرد.
کاوه حدادپور در دیدار جمعی از تعاونگران استان البرز با عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 2012 از سوی سازمان ملل متحد به نام سال جهانی تعاون اظهار داشت: بر این اساس رویکرد اقتصاد جهان به سمت اقتصاد تعاونی برنامه ریزی می شود. وی افزود: برای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور، این نهاد عظیم و عدالت محور در دهه چهارم انقلاب اسلامی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته باید هر چه بیشتر در راس فعالیتهای اقتصادی مسئولان کشور قرار گیرد. حدادپور همچنین ضمن ابراز رضایت از بدنه قوی مدیریتی اتاق تعاون استان البرز، فعالیتهای اعضای این نهاد را در حمایت، آموزش و پرداختن به امور تعاونیهای استان موثر ارزیابی کرد. وی افزود: تلاشهایی که در دو نهاد نوپا یعنی بنیاد تعاون بانوان و آقایان صورت گرفته است، قابل توجه است.
نمایندگان مردم البرز در مجلس خواسته تعاونگران را پیگیری کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در بخشی دیگر اظهار امیدواری کرد با تلاش نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در پیگیری مصوبات مرتبط با تعاونیها، زمینه تقویت و شکوفایی بخش تعاون استان بیش از گذشته فراهم شود. وی گفت: تعاونگران به عنوان بخشی از مردم استان البرز از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند، مجدانه مصوباتی که مربوط به این بخش و در توسعه حوزه تعاون تاثیرگذار است را پیگیری کنند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود