24 آذر 1392
شماره خبر: 111841

نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت


رئیس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند.
« غلامرضا شافعی» در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاهها تاکید کرد: همانطور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چند ساله هستیم باید برای بسط و گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم .
وی در حال حاضر نقشی که روابط عمومی سازمانها بر عهده دارند را متناسب ظرفیتها و توانمندیهای آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم داشتن برنامه ریزی مدت دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم توجهی شود. مهندس شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها سخن می گفت بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدامات انجام شده دراین بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند. وی در ادامه نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی و ارائه اطلاعات به روز ، شفاف سازی در خصوص عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع رسانی از محورهایی است که باید به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود