28 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7104

روابط عمومی سیستم محتوایی برای خلق نوآوری در ساختار مدیریتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روابط عمومی سیستم محتوایی برای خلق نوآوری در ساختار مدیریتی است

سپیدار آنلاین: نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از روابط عمومی به عنوان یک سیستم محتوایی، کارآمد و توانمند برای خلق نوآوری در ساختارهای مدیریتی یاد کرد.
علی گلوند در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به " روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران " به نقش و جایگاه این حوزه فعال و پویا اشاره کرد و گفت: راندمان مدیریتی سازمان ها متاثر از فعالیت واحد روابط عمومی است. وی، نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک سازمان را یادآور شد و افزود: روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای وعلمی سازمان های هستند. این مسئول داشتن فاکتور های ویژه ای از جمله تخصص گرایی را از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات دانست و عنوان کرد: لحاظ کردن این مهم از نکات برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیکی درون سازمانی است که هر سازمانی به ویژه سازمان خدمات رسان شهرداری به جاری کردن آن در ساختار مدیریتی نیاز دارد. گلوند با تاکید بر انطباق سیاست های روابط عمومی با تدابیر سازمانی اظهارداشت: تلفیق این دو مولفه منجر به فراهم آوردن شرایط ایده آل مدیریت درون سازمانی و به تبع آن ایجاد ارتباطات مناسب و بهینه با محیط برون از سازمان است. نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات از دیگر عرصه‌ها پیشتاز است، افوزد: موفقیت روابط عمومی ها تضمین موفقیت سازمان‌ها، ادارات و ودیگر نهاد های خدمت رسان می باشد. گلوند، روابط عمومی و برنامه های تدوین شده در این چارت سازمانی را از ابزار های قوی مدیریتی خواند و با تاکید بر استمرار و تدوین این برنامه ها به صورت مدون و برنامه ریزی شده، افوزد: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند. وی لازمه توجه ویژه به روابط عمومی و عملکرد و فعالیت های این مجموعه را یادآور شد و افزود: روابط عمومی به عنوان نهادی است که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند.
کار روابط عمومی در مسیر تسهیل و خدمت به مدیریت توسعه می یابد
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: کار روابط عمومی در مسیر تسهیل و خدمت به مدیریت توسعه می یابد. گلوند، محور اساسی کار روابط عمومی را کسب منافع برای کل سازمان دانست و افزود: با توجه به این مهم ضروری است به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. وی تصریح کرد: تنها این دید موفقیت روابط عمومی در چارت سازمانی را محقق می کند. این مسئول عنوان کرد: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد. گلوند تاکید کرد: حرفه و فن تخصصی روابط عمومی در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. وی با اشاره به فعالیت و عملکرد مثبت روابط عمومی مدیریت شهری و مناطقه تحت پوشش آن بیان کرد: این مهم حاکی از دید عمیق، ویژه و اعتقاد به جایگاه روابط عمومی در مجموعه مدیریت شهری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود