2 بهمن 1392 شماره خبر: 114457 افزایش 10 نمایندگی به مجموعه نمایندگی های خدمات پس از فروش بهمن دیزل سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی رئیس سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل از برنامه افزایش نمایندگی های این شرکت در راستای توسعه محصولات خبر داد و گفت: در راستای توسعه محصول در شرکت بهمن دیزل، ظرف ماههای آینده حداقل 10 نمایندگی نسخه قابل چاپ برچسب ها: نمایندگی, خدمات, برنامه, راستای, توسعه, ارتقاء, سازمان, خواهد, قطعات, خودروهای, مشتریان, بهبود, همچنین, بازار, سنگین, گرفته, داشته, منظور, بیشتر, ارائه مطالب مشابه: مهمترین هدف شرکت رنا ،افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل خدمات فنی رنا عنوان برترین شرکت در خدمات پس از فروش را کسب کرد ثبت برند گواه در چين و تركيه عنوان برتر پنجمین جشنواره ملی بهره وری در حوزه خودروسازی به گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل رسید خدمات پس از فروش تیبا افزایش خواهد یافت