15 اسفند 1392
شماره خبر: 117987

استقبال خوب شهروندان از نخستین روز نمایشگاه‌های بهاره در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

استقبال خوب شهروندان از نخستین روز نمایشگاه‌های بهاره در البرز


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از استقبال خوب شهروندان این استان از نخستین روز برگزاری نمایشگاه‌های بهاره خبر داد.
ایرج موفق در حاشیه بازدید میدانی از نمایشگاه بهاره در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ای که طی چند سال اخیر در سراسر کشور برگزار شده، امسال نیز نمایشگاه‌های بهاره با هدف کنترل بازار و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در مراکز ویژه در البرز راه‌اندازی شدند. وی تصریح کرد: روز گذشته 10 نمایشگاه در نقاط مختلف استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده و بر اساس گزارش‌هایی که داشتیم، مردم استقبال بسیار خوبی از مراکز فوق داشته‌اند. این مسئول افزود: امسال در مجموع 560 غرفه در 10 نمایشگاه بهاره اقدام به عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه پوشاک، مواد غذایی، کیف و کفش، خشکبار و کالاهای اساسی و پر تقاضا کردند. موفق ادامه داد: بیشتر این نمایشگاه‌ها در شهرستان کرج دایر شده که این امر به دلیل جمعیت ساکن مرکز استان البرز است. این مسئول بیان داشت: همچنین در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، فردیس و اشتهارد و مناطق دیگر استان البرز بنا به نیاز مردم و شرایط منطقه نمایشگاه‌های ویژه‌ای تحت عنوان نمایشگاه‌های بهاره راه‌اندازی شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از مجموع 560 غرفه‌ای که امسال برای عرضه کالاها به مردم داریم، بیش از 250 غرفه به صورت مستقیم تولیدات خود را عرضه کرده و به عبارتی از تولید به مصرف هستند.
تخفیف‌های ویژه در نمایشگاه‌های بهاره البرز
موفق در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا نظارتی بر قیمت و همچنین کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های فوق انجام می‌شود، گفت: تیم‌های بازرسی در این 10 مرکز مستقر شده و به طور مستمر بر عملکرد غرفه‌داران نظارت دارند. وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، اقلام عرضه شده در این نمایشگاه‌ها حداقل 15 و حداکثر 20 درصد کمتر از قیمت‌های مصوبه سطح شهر و بازار است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز متذکر شد: همچنین با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود