3 اسفند 1390
شماره خبر: 5099

در 8 نقطه از البرز نمایشگاه بهاره دایر می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

در 8 نقطه از البرز نمایشگاه بهاره دایر می‌شود

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در هشت نقطه از البرز نمایشگاه بهاره دایر می‌شود.
محمدعلی حشمتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان اندیشیده شده است. وی ادامه داد: هر ساله در اسفندماه با توجه به نزدیکی به سال جدید خریدهای مردم آغاز می‌شود، در این راستا و با هدف کنترل بازار و همچنین عرضه کالا به صورت مستقیم این نمایشگاه‌ها در استان البرز برپا می‌شود.
وی با اشاره به این که امسال این نمایشگاه‌های بهاره از دهم اسفند ماه در البرز گشایش می‌یابد،‌ تأکید کرد: امسال کمی زودتر این نمایشگاه‌ها را دایر کردیم تا مردم با آسایش و خاطری راحت به خریدهای شب عید بپردازند. این مسئول با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها محصولات مورد نیاز مردم عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: مواد غذایی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده، پوشاک و کیف و کفش از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه‌ها عرضه خواهند شد. وی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در نمایشگاه بهاره امسال تعدادی غرفه نیز به تولیدکنندگان این استان اختصاص داده شده است تا این افراد نیز بتوانند کالاهای خود را در این نمایشگاه‌ها عرضه کنند.
حشمتی تأکید کرد: امسال کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها باکیفیت‌تر از سال‌های گذشته بوده و بر طبق نظارت‌های صورت گرفته از سوی این سازمان مانع از ورود اجناس بی‌کیفیت و کالاهای نامرغوب به این نمایشگاه‌ها شده‌ایم. وی افزود: در این نمایشگاه‌ها علاوه بر عرضه کالاهای با کیفیت بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تخفیف ویژه و بالا نیز در نظر گرفته شده است. به گفته این مسئول نمایشگاه‌های بهاره امسال در پنج نقطه شهرستان‌های کرج شامل مناطق شیخ آباد، فردیس، مهرشهر، باغستان و میدان امام خمینی (ره) با بیش از 700 غرفه و همچنین در دو نقطه از شهرستان ساوجبلاغ و یک نقطه شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود. وی در پایان گفت: بازرسان این سازمان به طور مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند و با بازگشایی نمایشگاه‌های بهاره نیز دراین محل‌ها نیز حضور داشته و نظارت کاملی را بر نحوه فروش و عرضه کالاها خواهند داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود