17 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 121527 لوح تقدیر رضایتمندی مشتری به شرکت خدمات فنی رنا رسید سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی شرکت خدمات فنی رنا ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت سایپا دیزل موفق به کسب لوح تقدیر رضایتمندی مشتری کشور شد.در سومین همایش رضایتمندی مشتری کشور که در روز پنج شنبه 11 اردیبهشت نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, رضایتمندی, مشتری, تقدیر, همایش, دهنده, سایپا, ارائه, موسسه, عنوان, ایران, پیشرو, اسلامی, برگزار, موسسات, زمینه, اهدای, مهوری, معرفی, گزارش مطالب مشابه: مهمترین هدف شرکت رنا ،افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل خدمات پس از فروش سایپا گسترده تر خواهد شد اجرای طرح خدمات نوروزی شرکت مدیران خودرو روابط عمومی سایپا مورد تقدیر قرار گرفت افزایش 10 نمایندگی به مجموعه نمایندگی های خدمات پس از فروش بهمن دیزل