29 تیر 1393
شماره خبر: 126176

بلاتکلیفی و افزایش قیمت ها مجددا بازار خودرو را دچار رکود کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بلاتکلیفی و افزایش قیمت ها مجددا بازار خودرو را دچار رکود کرد


رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از تداوم رکود در بازار خودروهای داخلی و وارداتی خبر داد و گفت : بلاتکلیفی و افزایش قیمت خودروها طی روزهای اخیر موجب تشدید رکود در بازار خودروهای داخلی شده است.
غلامحسين قاسميان افزود: در حال حاضر رکود ایجاد شده در بازار خودروهای داخلی موجب افت چند قیمت برخی از خودروها در بازار شده است. وی تاکید کرد: متاسفانه در هفته های گذشته به دلیل تصمیم اخیر شورای رقابت و اعلام قیمت های جدیدی که همچنان نسبت به آنها ابهام وجود دارد بسیاری از مشتریان از مراجعه به بازار و خرید خودرو ممانعت کرده و به نظر می رسد منتظر تصمیمات جدیدی در خصوص قیمت خودرو هستند. وی تصریح کرد : در صورتی که قیمت خودرو به ثبات منطقی دست یابد پیش بینی می شود بازار خودرو از شرایط کنونی خارج و با رونق در خرید و فروش مراجعه شود. وی همچنین ماه مبارک رمضان را موجب تشدید رکود در بازار خودروهای داخلی دانست و گفت : هم اکنون رکود کنونی در بازار به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تشدید شده است. رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران همچنین از کاهش قیمت خودروهای وارداتی خبر داد و افزود : متاسفانه بازار خودروهای وارداتی ناشی از نوسانات نرخ ارز و همچنین رکود بازار خودروهای داخلی دچار رکود در خرید و فروش شده است. قاسمیان همچنین در خصوص آغاز پیش فروش های جدید شرکتها بر وضعیت بازار خودرو گفت : به نظر نمی رسد قیمت های فعلی و فروش های جدید شرکتها تاثیر چندانی در بازار خودروهای داخلی داشته باشد.
وی اظهار داشت: در صورت تعدیل قیمت خودروهای داخلی و بررسی مجدد قیمت های جدید به نظر می رسد پس از پایان ماه مبارک بازار خودرو از وضعیت فعلی خارج شود.




منبع:خبر خودرو

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود