26 مرداد 1393
شماره خبر: 127523

اولین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

اولین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در البرز


همزمان با تایید ساختار جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اولین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور بحث و بررسی در خصوص چارت ابلاغی جدید به سازمان های استانی به میزبانی استان البرز برگزار شد.
مهندس علی یزدانی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این گردهمایی بر توانمندسازی و ارتقاء توان اجرایی نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه تاکید نمود. وی گفت: برای بهبود و ارتقاء بهره وری در حوزه نیروی انسانی همه عوامل تعیین کننده باید در نظر گرفته شوند. یزدانی با اشاره به عواملی چون ساماندهي فضا و محيط كار، آموزش شغلي مستمر مديران و كاركنان، ارتقاء انگيزشی ميان كاركنان براي كار بهتر و موثرتر، ايجاد زمينه هاي مناسب برای بروز ابتكارات و خلاقيت مديران و كاركنان، افزایش وجدان كاري و انضباط در امور محوله و ...؛ ایجاد بسترهای لازم در این خصوص را اولویت کاری روسای سازمان های استانی دانست. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: علاوه بر منابع عظیم انسانی در سازمانها منابع غیرانسانی نظیر منابع مالی، تجهیزات، ابنیه و...؛ وجود دارند که می بایست برای ارتقاء و بهره وری بدرستی بکارگیری شوند.
دکتر موفق: رمز موفقیت هر سازمان با «توسعه منابع انسانی» ارتباط مستقیمی دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز نیز در این گردهمایی با برشمردن پارامترهای تاثیر گذار توسعه مدیریت و منابع انسانی بر ارتقاء سطح خدمات، گفت: رمز موفقیت هر سازمان با «توسعه منابع انسانی» ارتباط مستقیمی دارد. دکتر ایرج موفق با اشاره به وسعت خدمات سازمانی و گستردگی انتظارات از وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بهبود کیفیت خدمات قطعاً مستلزم تقویت حوزه منابع انسانی و بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات در همین راستاست. وی اضافه کرد: با جلب مشارکت کارکنان در امور جاری و همچنین هم افزایی سازمانی می توانیم در جهت گیری و تبیین درست برنامه ها و وظایف محوله موفق تر از پیش عمل نماییم. موفق خاطرنشان کرد: مدیریت دانش محور و راهبری کارکنان فرهیخته و انتصاب افراد لایق در پست های سازمانی قطع یقین در باور پذیری تغییرات مثبت در هر مجموعه ای کاملا موثر می باشد. وی هچنین در این گردهمایی گزارشی از آخرین وضعیت صنعت، معدن و تجارت و اصناف استان البرز و نقش موثر این استان در تولید ناخالص ملی و برخی رتبه های کشوری استان ارائه نمود. لازم به ذکر است این گردهمایی یک روزه در 2 نوبت صبح و عصر، در محل سالن اجتماعات استانداری البرز و بازدید از شرکت صنعتی ماموت وبرگزاری کارگاههای تبیین چارتهای استانی انجام پذیرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود