10 بهمن 1392
شماره خبر: 115145

آموزش و شناسایی نیروهای کارآمد در دستورکار استانداری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آموزش و شناسایی نیروهای کارآمد در دستورکار استانداری البرز


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در جریان سلسله دیدارهای هفتگی خود این بار در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرزحضور یافت و بر ضرورت ساماندهی وضعیت نیروی انسانی و آموزش کارکنان تأکید کرد.
شاهپور رستم زاده در جریان بازدید از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استانالبرز ضمن ارزیابی وضعیت نیروی انسانی این مجموعه برنامه های دولت یازدهم را دربکارگیری نیرو در ادارات و سازمانهای دولتی مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روندوضعیت نیرو در دستگاه ها توسط دولت در حال ارزیابی و بررسی است و براساس ابلاغیه هایجدید دولت و به صورت قانونی در این خصوص اقدام می شود. وی افزود: در بحث نیروی انسانی بسیاری از دستگاه های دولتی استان از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت با لحاظ این نکته که البرز یک استان نوپااست و مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که درحال حاضر، موارد جمع آوری و به دنبال اتخاذ تصمیماتی کارگشا در این رابطه هستیم.
"آموزش" و "شناسایی نیروهای کارآمد" در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز یادآور شد: در حال حاضر در مجموعه استانداری البرزبا رویکردی ویژه موضوع آموزش نیروی انسانی آغاز شده و با آموزش مبتنی بر ارتقاء مهارتهای نیروی انسانی، شناسایی نیروها و کارکنان برجسته و کارآمدتر فراهم آمده است. وی افزود: بااین سیاست کلی ضمن بهینه سازی دوره های آموزشی کارکنان، خلاء های موجود در سرفصل کمبود نیروی انسانی را نیز تا حدودی پوشش خواهیم داد.
ساماندهی وضعیت نیروی انسانی در اولویت کاری قرار دارد
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز در ادامه جلسه ضمن تقدیر از حضور شاهپور رستم زاده، معاونتوسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز و هیئت همراه با ارائه گزارشی از شرایط نیروی انسانی، موضوع ساماندهی نیروی انسانی را اولویت نخست درون

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود