8 شهریور 1393
شماره خبر: 128318

احکام روسای جدید ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

احکام روسای جدید ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز صادر شد


همزمان با ابلاغ چارت جدید و پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز احکام روسای جدید ادارات این سازمان را ابلاغ کرد.
بر این اساس سیامک آقایی به سمت " مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی"، فرید رضا به عنوان "سرپرست اداره منابع انسانی و پشتیبانی"، اسفندیار قارلقی "سرپرست اداره بازرگانی داخلی"، محمد حسین اسفندیاری "سرپرست اداره امور اصناف و تشکلها"، قدرت منصوری "سرپرست اداره بازرگانی خارجی"، زهرا ترکمندی "رئیس اداره امور مالی"، حمید نیک منش "رئیس گروه نوسازی و تحول اداری"، رویا صالحی "مسئول امور حقوقی" و داود مافی به سمت "مسئول روابط عمومی" انتخاب و معرفی گردیدند.
در بخشی از متن ابلاغی چنین آمده است:
" انتظار دارد با اهتمام و جديت كافي در جهت تحقق سياستهاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي و رعايت اصول قانون مداري، اعتدال و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد ، ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات و با برنامه ريزي و نظارت صحيح در جهت ايفاي وظائف، انجام وظيفه نماييد . انشاءالله در سايه توجهات حضرت وليعصر (عج) و با اتكال به الطاف خداوند متعال در خدمت به نظام جمهوري اسلامي ايران موفق و مويد باشيد."

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود