13 شهریور 1393
شماره خبر: 128667

تعطیلی ۸ مرکز معاینه فنی خودرو تهران و البرز به دلیل تخلف

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تعطیلی ۸ مرکز معاینه فنی خودرو تهران و البرز به دلیل تخلف


مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی با اشاره به این‌که دلخوری پلیس از ما به دلیل حذف کاردان‌های فنی در مراکز فنی خودرو است، گفت: ۸ مرکز معاینه فنی پایتخت به دلیل تخلف تعطیل شدند.
سعید قیصر در سیزدهمین مجمع سالیانه اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور،‌ اظهار کرد:‌در سال 93 بودجه اتحادیه را به سمت کارهای راهبردی در راستای اهداف پیش برده‌ایم و در گام اول ارزیابی عملکرد را در دستور کار قرار داده‌ایم. وی با بیان این‌که مثمرثمر بودن در استقلال سازمان یکی دیگر از اهداف ما از تمرکز بر کارهای راهبردی در سال جاری است، تصریح کرد:‌ تثبیت جاییگاه اعضای اتحادیه نیز از جمله اهداف ماست، متاسفانه اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی به حیات خلوت برخی مدیران محلی تبدیل شده در حالی که در سازمان‌ها باید طی یک فرآیندی جابجایی‌ها انجام شود. وی با اشاره به این‌که اخیرا 8 مرکز معاینه فنی در استان تهران و البرز به دلیل تخلف تعطیل شده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ این مراکز به دلایلی از جمله عدم رعایت استاندارد 9181، نبود اوراق آزمون، اشکال دستگاه‌ها و همچنین نبود یک سری دستگاه‌ها تعطیل شده‌اند. قیصر همچنین با انتقاد از اظهارنظر شتابزده و بدون اطلاعات دقیق پلیس، گفت: دلخوری پلیس از اتحادیه سارمان‌های حمل‌ونقل همگانی به دلیل حذف کاردان‌های فنی در مراکز فنی خودرو است.کاردان‌های فنی برای ما بار مالی به همراه داشت و اگر اهانت به وزارت کشور (اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی) بخواهد بدون پاسخ بماند کمال بی‌انصافی است.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور با باین این:‌ه در بحث فرهنگی رویکرد و جامعه هدف ما سازمان‌های بهره‌بردار و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: به دنبال پررنگ‌تر شدن دوره‌های آموزشی حمل‌ونقل در شهرها هستیم و انتظار داریم همه دوستان در این دوره‌ها شرکت کنند و این مسئله در پرونده رانندگان درج خواهد شد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود