6 شهریور 1390
شماره خبر: 1185

مرحله دوم شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری به پایان رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مرحله دوم شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری به پایان رسید

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج از به پایان رسیدن مرحله دوم شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری کرج خبرداد.
کریم افشار تاریخ ثبت نام ناوگان حمل ونقل بار درون شهری را پانزدهم تا بیست و هفتم مردادماه سال جاری ذکر و عنوان کرد: طرح شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری با هدف شناسایی و ثبت اطلاعات مالکین وانت بار انجام شد.
وی اذعان داشت: در مرحله دوم شناسایی وانت بارهای درون شهری در ماه گذشته، یکهزار و 500 وانت بار شناسایی و ثبت اطلاعات شدند.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با یادآوری مرحله اول اجرای این طرح در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته طی اجرای این طرح مشخصات یکهزار و 400 وانت بار دورن شهری کرج شناسایی و ثبت شد.
افشار بیان کرد: با توجه به اسناد ثبتی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در حال حاضر 15 هزار و 500 دستگاه وانت بار در کرج مشغول به فعالیت هستند.
مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج اظهارداشت: در این زمینه مقدمات اخذ اطلاعات توسط تعدادی از کارشناسان آموزش ديده و مجرب اين سازمان اجرا و تمامي اسناد مالکين وسايط نقليه تطبيق و مورد استناد قرار مي گيرد.
وی ساماندهی فعالیت این ناوگان در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: اجرای طرح شناسایی وانت بار به نحو شایسته ای زمینه را برای سازماندهی هرچه بهتر فعالیت این وانت بارها در کرج فراهم می کند.
افشار سیاست دولت برای ساماندهی مصرف سوخت در بخش ناوگان حمل و نقل را از اهداف اجرای این طرح بیان کرد و افزود: طرح شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری نقش بسزایی در کاهش مصرف سوخت داشته است.
در حال حاضر 11 هزار تاکسی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی کرج فعالبت می کنند که بر این اساس روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری در سطح کرج انجام می شود



منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود