6 آبان 1393
شماره خبر: 130797

تکمیل سبد محصولات شرکت بهمن دیزل

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تکمیل سبد محصولات شرکت بهمن دیزل


مدیرعامل شرکت بهمن دیزل، تکمیل سبد محصولات را از اهداف شرکت بهمن دیزل اعلام کرد و اظهار داشت: از آنجا که محصولات تولیدی شرکت بهمن دیزل از محصولات به روز دنیا به لحاظ کیفیت و تکنولوژی هستند و اغلب مشتریان از محصولات شرکت رضایتمندی بالایی دارند بنابراین..
تکمیل سبد محصولات وعرضه محصولات جدید از برنامه های آتی شرکت بهمن دیزل است. میرحکیم حسینی در خصوص افزایش شرکای تجاری شرکت بهمن دیزل گفت: با توجه به اینکه شرکت ایسوزو از شرکای تجاری خوب شرکت است و همکاری مناسبی را با شرکت بهمن دیزل دارد و از سویی از سبد محصولات بسیاری متنوعی نیز برخوردار است بنابراین اولویت شرکت بهمن دیزل حفظ شریک تجاری اصلی خود و ادامه مشارکت با شرکت ایسوزو است. وی در ادامه تولید و تامین انواع کاربری ها در کوتاه ترین زمان و با کیفیت و قیمت و استاندارد مناسب را از اهداف شرکت در حوزه تولید کاربری عنوان کرد و اظهار داشت : هم اکنون برخی از کاربری ها در مرکزی که توسط شرکت بهمن دیزل ایجاد شده تولید می شوند و بخشی از کاربری ها هم که توسط شرکت تولید نمی شوند از شرکتهایی که به لحاظ استاندارد ، کیفیت و قیمت در شرایط مطلوبی قرار دارند برای متقاضیان تامین می گردندو یکی از اهداف آن کاهش زمان ساخت و نصب کاربری بر روی خودروها می باشد.
ارتقای کیفی نمایندگی ها جزء اولویت های شرکت بهمن دیزل است
مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ارتقای کیفی نمایندگی ها را از اولویت های شرکت در حوزه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ذکر کرد و گفت : هر چند افزایش کمی و کیفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از سیاست ها و برنامه های شرکت است اما در شرایط فعلی ارتقاء کیفی نمایندگی ها از اولویت های اصلی شرکت بهمن دیزل است .
میر حکیم حسینی افزود : ارتقای کیفی نمایندگی ها در اصل کمک به افزایش کیفیت و بهبود ارائه خدمات توسط نمایندگی هابه مشتریان است که شرایط بهتری را برای بهره گیری مشتریان از خدمات نمایندگی ها فراهم می کند.



منبع:خبر خودرو

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود