8 دی 1393
شماره خبر: 134447

افت قیمت در بازار خودروهای داخلی تکذیب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

افت قیمت در بازار خودروهای داخلی تکذیب شد


رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به جو آرام بازار خودرو گفت : برخلاف برخی اظهارات هیچ افت قیمتی در بازار خودروهای داخلی صورت نگرفته و اغلب خودروها جز یکی دو مورد از آنها ، در بازار با قیمت مصوب کارخانه معامله می شوند.
غلامحسین قاسمیان افزود : رکود ایجاد شده در بازار خودرو موجب گردیده که فاصله قیمت کارخانه و بازار از بین رفته و بیشتر تولیدات داخلی با قیمت کارخانه خرید و فروش شوند.
وی تصریح کرد : هر چند این رکود باعث حذف فاصله قیمت کارخانه و بازار شده اما همچنان بازار خودرو ال 90 اتومات به دلیل افت تولید با افزایش تقاضا و رشد قیمت مواجه است.
وی در ادامه بازار خودروهای وارداتی را نیز نگران کننده دانست و گفت : متاسفانه همچنان بازار وارداتی ها با رکود همراه است ضمن اینکه به دلیل نوسان و سیر صعودی نرخ ارز با افزایش قیمت نیز روبرو است. رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران همچنین با توجه به تغییر شرایط واردات خودرو اظهار داشت :البته شرایط جدید واردات و افزایش اسقاط خودروها موجب شده تا قیمت خودروهای اسقاطی افزایش یافته و این مساله نیز بر قیمت خودروهای وارداتی نیز تاثیر بگذارد. قاسمیان در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت بازار خودرو در ماههای پایانی سال گفت : متاسفانه شرایط موجود در بازار به نحوی است که نمی توان هیچ گونه اظهار نظر و پیش بینی در خصوص بازار خودرو عنوان کرد.




منبع:خبر خودرو

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود