14 دی 1393
شماره خبر: 134839

مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه تمدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه تمدید شد


کمیته علمی سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به دلیل استقبال پژوهشگران و محققان وصنایع استان مهلت ارسال مقالات به این همایش تا 30 دی ماه سال جاری تمدید کرد.
این همایش توسط اتاق بازرگانی البرز با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران و دانشگاه خوارزمی در ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد. دانشگاه های ، بنیاد علمی نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری، پژوهشگاه ها ،موسسات علمی ،تحقیقاتی، صنعتی به همراه صنایع برتر استان نیز در برپای این همایش مشارکت دارند.
تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی ، تأثير هم افزايي دانشگاه و صنعت در بومي سازي فناوري، کسب وکار دانشجویی، کار آموزی و کارورزی هدفمند، ويژگي هاي دانشگاههاي نسل سوم (دانشگاههاي كارآفرين)، ارتقاء فرهنگ كارآفريني دانش بنيان در جامعه، تعامل نظام مند صنعت و دانشگاه پيش شرط اقتصاد دانش بنيان، انتقال تجارب كارآفرينان موفق به دانشگاه، استفاده از دستاوردهاي علمي دانشگاهها در صنعت، برنامه ريزي منطقه اي بر مبناي آمايش سرزمين از محورهای این همایش است. در کنار این همایش، نمایشگاه نوآوری فناوری ها نیز با هدف تجاری سازی ایده های نو و نوآورانه برگزار خواهد شد تا تازه ترین ایده های علمی و پژوهشی، ابتکارات، اختراعات و نوآوری ها به نمایش درآید. از دو سال پیش اتاق ایران اقدام به برگزاری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه نموده که نخستین همایش در استان یزد و دومین همایش اردیبهشت ماه در استان کرمان برگزار شده است.
بهترین مقالات علمی و ایده های برتر ارائه شده در این نمایشگاه توسط هیئت داوران انتخاب و تقدیر خواهند شد. علاقمندان با رعایت قالب مندرج در سایت همایش می توانند تا تاریخ یاد شده مقاله خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود