خدمات امداد نوروزی سايپا آرامش و اطمينان را براي مردم فراهم می كند
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
مديرعامل سايپايدك در نخستين جلسه ستاد امداد نوروزي سال 94 سايپا تاكيد كرد: خدمات امدادي سايپا در نوروز 94، آرامش و اطمينان را براي مردم فراهم ميكند.
مهندس مصطفي وحيدزاده با بيان اين مطلب افزود: طرح امداد نوروزي، ويترين خدمات سايپايدك و زمينهاي براي ارتقاء برند سايپا است و به همين دليل، بايد بهتر از سالهاي گذشته به مردم و به ويژه مشتريان گروه سايپا خدمترساني كنيم. وي ادامه داد: وظيفه ما به عنوان متولي ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سايپا، اين است كه با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سايپا را افزايش دهيم. در اين مسير، نمايندگيها كه رفيق و شريك تجاري سايپا محسوب ميشوند نقش مهمي بر عهده دارند و با همكاري انجمنهاي صنفي و تقويت شبكه امدادي ميتوانيم به نقطه مطلوب نزديك شويم. مديرعامل سايپايدك با تاكيد بر تعامل و همفكري با رؤساي انجمنهاي صنفي نمايندگيها در زمينه برگزاري طرح امداد نوروزي سال 94، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و با كيفيت بيشتر به مردم در ايام تعطيلات نوروزي، كنترل و نظارت بر عملكرد واحدهاي امدادي تقويت خواهد شد تا بتوانيم با همكاري يكديگر، آرامش و اطمينان را براي مردم در سفرهاي نوروزي به ارمغان بياوريم. مهندس وحيدزاده در ادامه سخنانش ضرورت تكريم و احترام به مشتريان را يادآور شد و افزود: مشترياني كه براي دريافت خدمات امدادي تماس ميگيرند بايد مورد احترام واقع شوند و از زمان برقراري تماس تا لحظه رسيدن امدادگر، بايد به طور مرتب شرح اقدامات انجام شده و زمان رسيدن امدادگر به او اطلاعرساني شود. به اين ترتيب مشتري با اطمينان خاطر از اينكه درخواست او در حال پيگيري است، سفر خوبي را با امداد خودرو تجربه خواهد كرد.
وي با ارزشمند دانستن خدمات امدادي، اظهار داشت: شبكه نمايندگيهاي سايپا همواره موجب سربلندي ما بودهاند چراكه برند سايپا را از آن خود ميدانند و با وجود سختيها و گرفتاريهاي فراوان، براي ارائه خدمات و تداوم خوشنامي سايپا از جان و دل مايه ميگذارند. لذا با وجود برخورداري از چنين شبكه گسترده و توانمندي، از بابت ارائه خدمات امدادي خوب و با كيفيت هيچ دغدغهاي نخواهيم داشت.
منبع:خبر خودرو