2 اسفند 1393
شماره خبر: 138010

محدودیتی در توزیع مرغ منجمد در البرز وجود ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

محدودیتی در توزیع مرغ منجمد در البرز وجود ندارد


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز با بیان اینکه مشکل و محدودیتی در تأمین و توزیع مرغ منجمد در استان البرز وجود ندارد،گفت: تا کنون ۹۶ تن حواله توزیع مرغ در البرز صادر شده است.
کیوان حاجیان با اشاره به افزایش قیمت مرغ و بیان اینکه هفته گذشته جلسه تنظیم بازار تشکیل شده است، اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام البرز اقدام به توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب 5 هزار و 500 تومان کرده است. وی با بیان اینکه توزیع مرغ بین واحدهای توزیع‌کننده و میادین میوه و تره‌بار با دریافت معرفی‌نامه از سازمان صنعت و معدن و جهاد کشاورزی صورت ‌می‌گیرد، افزود: تا کنون 96 تن حواله توزیع مرغ صادر شده که 67 تن آن توزیع شده است. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام البرز با تاکید براینکه آمادگی توزیع مرغ‌ منجمد به سایر سوپر مارکت‌ها، مباشرین و توزیع‌کنندگان را نیز داریم، خاطرنشان کرد: مشکل و محدودیتی در تأمین و توزیع مرغ منجمد در استان البرز وجود ندارد.
حاجیان با اشاره به توزیع سبد کالا در مرحله اول و دوم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، تصریح کرد: در مرحله اول 84 تن مرغ در استان جذب و در مرحله دوم تا امروز 70 تن توزیع مرغ رایگان صورت گرفته است. وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌های حمایتی از اول آذر ماه آغاز شده است، گفت: متاسفانه کل مددجویان استان برای دریافت این بسته‌های حمایتی و سبدکالا مراجعه نکردند و سهمیه استان به قوت خود باقی مانده است. وی با اشاره به اینکه در رابطه با نهاده‌ها از ابتدای سال تاکنون 18 هزار و 500 تن نهاده شامل ذرت، جو و کنجد در استان توزیع شده، اظهار داشت: به دلیل خشکسالی، 5 هزار تن نهاده جو سهمیه دامداران عشایر در استان تخصیص داده شده که در حال توزیع آن هستیم. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام البرز با بیان اینکه در بحث صادرات و واردات دام و طیور شرکت پشتیبانی استان اقدامی انجام نداده است، افزود: به دلیل اینکه استان البرز با مرزهای کشور فاصله دارد صادرات به صورت متمرکز از واحد مرکزی شرکت پیگیری می‌شود. حاجیان با اشاره به اینکه ذخیره استان و کشور در بحث فرآورده‌های دام و طیور مناسب است و نگرانی برای شب عید وجود ندارد، اظهار داشت: از طریق بورس، مرغ ذخیره شده شرکت برای فروش به تابلوهای بورس کالا برده می‌شود. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام البرز خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با صندوق حمایت از دامپروری برای توزیع نهاده منعقد شده است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود