17 اسفند 1390
شماره خبر: 5546

ذخیره سازی بیش از نیمی از پرتقال های شب عید / 800 تن سیب آماده توزیع است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ذخیره سازی بیش از نیمی از پرتقال های شب عید / 800 تن سیب آماده توزیع است

سپیدار آنلاین: مدیر امور میادین سازمان میوه و تره بار شهرداری کرج از ذخیره سازی نیمی از پرتقال های شب عید در سردخانه میوه بهشتی خبرداد.
سعید طاهری در گفتگو با پایگاه مدیریت شهری کرج با اعلام این خبر افزود: در این خصوص یک هزار و 500 تن پرتقال برای پوشش شب عید این میوه در کرج خریداری شده است.
این مسئول با بیان اینکه، انتقال پرتقال از استان مازندران از دوم اسفندماه جاری صورت گرفت، بیان کرد: در طول این مدت هزار و 455 تن از پرتقال ها از این استان به سردخانه میوه بهشتی البرز منتقل شده است. طاهری ادامه داد: ما بقی سهم خریداری شده میوه پرتقال نیز فردا وارد سردخانه میوه می شود. طاهری با بیان اینکه، سال گذشته تقاضای مردم در زمینه خرید پرتقال به نحو مطلوبی تامین شد، افزود: در سال جاری 25 درصد افزایش ذخیره پرتقال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
800 تن سیب آماده توزیع است
مدیر امور میادین سازمان میوه و تره بار شهرداری کرج در ادامه از آمادگی برای توزیع 800 تن سیب شب عید خبرداد و افزود: میزان توزیع سیب شب عید سال گذشته 110 تن بوده است.
طاهری همچنین عنوان کرد: سال گذشته هزار و 200 تن پرتقال در اختیار شهروندان و متقاضیان این میوه قرار گرفت. وی اظهارداشت: با توجه به اینکه طرح توزیع میوه از طریق دولت انجام می شود، دستور العمل های اجرایی این طرح از سوی دولت به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج ابلاغ شد. طاهری تاکید کرد: طرح توزیع میوه در کرج نیز بر حسب سیاست های ابلاغ شده توزیع می شود. مدیر امور میادین سازمان میوه و تره بار شهرداری کرج در رابطه با قیمت میوه های شب عید، گفت: قیمت میوه ها از طریق دولت تعیین می شود و پیش از آغار طرح توزیع توسط ستاد تنظیم بازار، قیمت نهایی اعلام و به سازمان میادین نیز ابلاغ می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود