24 اسفند 1393
شماره خبر: 139350

زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی البرز خلع ید می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی البرز خلع ید می‌شوند


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از خلع ید افرادی که علی‌رغم دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی اقدام عملیاتی انجام نداده‌اند، خبر داد.
گودرز رضایی با بیان اینکه در حوزه سخت‌افزاری، ساخت شهرک‌های صنعتی، توجه به محیط زیست و فراهم کردن زیرساخت‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی بوده است، اظهار کرد: تولیدکنندگان و فعالان صنعت نباید دغدغه زیرساخت‌ها را داشته باشند و این امر برعهده مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی است. وی با اشاره به تامین منابع آبی در شهرک‌های صنعتی افزود: از آنجا که دو درصد از منابع آبی استان در بخش صنعت، 90 درصد در بخش کشاورزی و هشت درصد نیز در سایر موارد استفاده می‌شود، تامین آب به یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی تبدیل شده بود که خوشبختانه این کمبود با ایجاد تصفیه‌خانه و جمع‌آوری آب‌های سطحی به زودی مرتفع می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توجه به نخبگان بخش صنعت تاکید کرد و گفت: تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از وظایف ماست و باید برای کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی بکوشیم. این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو از تامین اعتبار به منظور اجرای طرح رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در این ناحیه صنعتی خبرداد و گفت: با نصب سوئیچ و تقویت‌کننده آنتن تلفن همراه این مشکل حل شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در پایان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف قراردادهای راکد، گفت: با برنامه‌ای که تهیه کرده‌ایم بنا داریم افرادی را که از این شرکت در شهرک صنعتی بزرگ زمین گرفته و اقدام به ساخت و ساز نکرده‌اند در چارچوب مقررات خلع ید کنیم و زمین‌ها به افراد جدید واگذار شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود