سامانه تایید اصالت قطعات يدكی خدمات فني رنا راه اندازی شد
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
مشتريان شركت خدمات فني رنا از اين پس ميتوانند باارسال پيامك به شماره 50002346139 از اصلي بودن قطعات يدكي خودرو هنگام خريد قطعه مطمئن شوند.
شركت خدمات فنی رنا ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سايپاديزل در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود و جهت كسب رضايت هرچه بيشتر مشتريان و افزايش ضريب اطمينان هنگام خريد قطعه، با ايجاد سامانه ارسال پيامك، امكاني را فراهم آورده است كه بر اساس آن، مشتريان ميتوانند هنگام خريد قطعات جهت اطلاع از اصلي بودن آن، شماره هولوگرام بستهبندي قطعه را به سامانه اطلاعرساني 50002346139 پيامك نمايند تا بلافاصله از اصالت آن مطمئن شوند. شركت خدمات فنی رنا اعلام كرد: مشتريان خودروهاي سنگين گروه خودروسازي سايپا در هنگام خريد قطعات يدكي حتما به بستهبندي و آرم و نشان رنا بر روي قطعات دقت نمايند؛ چراكه نصب قطعات غير اصلي، بي كيفيت و تقلبي موجود در سطح بازار آسيبهاي جبران ناپذيري به خودرو وارد مينمايد. قطعاتی که از تاریخ 01/11/93 به بعد بین شبکه نمایندگیها توسط شرکت خدمات فنی رنا توزیع میگردد با الصاق هولوگرام جدید بوده و کماکان قیمت یکسان و دارای 6 ماه گارانتی می باشد. اين گزارش مي افزايد: تمام قطعات توزيع شده از سوي خدمات فني رنا داراي استاندارد و سطح كيفي مورد تاييد خودروساز بوده و مشتريان گرامي مي توانند قطعات اصلي را از شبكه توزيع خدمات فني رنا در سراسر كشور با قيمت هاي يكسان تهيه نموده و در ازاي خريد، از فروشنده فاكتور رسمي دريافت نمايند. به منظور اطمينان مشتريان از صحت شبكه توزيع، ليست نمايندگي ها و عاملين فروش قطعات در سايت خدمات فني رنا به نشاني www.rena.ir قابل مشاهده مي باشد.
منبع:خبر خودرو