20 خرداد 1394
شماره خبر: 143589

حضور بانک مهر اقتصاد در نظام بانکی کشور، مقتدرانه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حضور بانک مهر اقتصاد در نظام بانکی کشور، مقتدرانه است


با توجه به پیوستن بانک مهر اقتصاد به نظام بانکی کشور، یک دوره آموزشی با عنوان کلیات امور بانکی با سر فصل ، تجهیز و تخصیص منابع ، حقوق بانکی ، خدمات نوین بانکی ،با حضور کلیه پرسنل بانک مهر اقتصاد استنان البرز و با همکاری اداره آموزش بانک ملی و با استفاده از اساتید این بانک ، به مدت یک ماه از تاریخ 27/2/94 لغایت 27/3/94 در حال برگزاری است.
جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به همکاران خود گفت: بانک مهر اقتصاد با تکیه بر تعهد، توانایی، تخصص و پایبندی کلیه پرسنل این بانک به موازین و اصول بانکداری اسلامی توانسته است از جایگاه مناسبی در نگاه آحاد مردم جامعه برخوردار باشد. حسین زندی مقدم حضور مقتدرانه بانک مهراقتصاد در نظام بانکی را موهبتی برای بخش های مختلف جامعه به ویژه صنعت و تولید دانست و افزود:یکی از الویت های بانک مهر اقتصاد استان البرز تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و در این راستا فعالیت های بسیاری انجام گردیده است که از سازنده ترین آنها میتوان به حمایت بانک مهر اقتصاد از صنعت و تولید اشاره کرد. وی در ادامه و در همین راستا افزود:به جرات می توان گفت هیچ بنگاه اقتصادی کارآمدی در استان البرز نیست که با بانک مهر اقتصاد همکاری نداشته باشد. جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در ادامه ابراز داشت:با توجه به پیوستن بانک مهر اقتصاد به نظام بانکی ، تلاش داریم تا کلیه پرسنل و نیروهای خود را با امور بانکی ، از جمله تجهیز منابع، تخصیص منابع ، حقوق بانکی ، و خدمات نوین بانکی بیشتر آشنا کرده و موجبات خدمت رسانی مطلوب تر را برای شرکا بانک مهر اقتصاد که همانا مشتریان بانک می باشد فراهم نماییم.
حسین زندی مقدم در همین راستا افزود: در مسیر به روز رسانی اطلاعات باکی و حضوری مقتدرانه در نظام بانکی کشور از اداره آموزش بانک ملی کمک گرفته و با تعاملی مناسب شرایط حضور اساتید آنها را در این دوره از کلاس های کلیات امور بانکی فراهم ساخته ایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود