8 مهر 1393
شماره خبر: 130232

مراسم معارفه جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مراسم معارفه جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز برگزار شد


مراسم معارفه جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور رئیس اداره امور مدیران،مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز ،مدیران ستاد و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز برگزار شد.در این مراسم حسین زندی مقدم به عنوان جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز معرفی شد.
رئیس اداره کل امور مدیران در این مراسم ضمن اشاره به عملکرد مناسب و جاری بانک مهر اقتصاد گفت:عملکرد بانک مهر اقتصاد از گذشته تا به امروز نشانگر حرکتی جهادی بوده است که امسال با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری جدیت در این خصوص بیش از پیش بوده است. دکتر ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه بانکداری زیر نظامی از نظام اسلامی است افزود:یکی از عناصر تشکیل دهنده نظام بانکی،بانک مهر اقتصاد است که با پیاده سازی بانکداری اسلامی و همچنین عمل نمودن به بند بند اصول و موازین آن در بین دیگر بانک ها پیشتاز است. وی افزود:در بانک مهر اقتصاد توجه کلان به بانکداری اسلامی است به طوری که تمامی اصول و مبانی آن به کارکنان آموزش داده شده و علاوه برآن نظارت کاملی بر روی اجرای موازین بانکداری اسلامی صورت می گیرد. رئیس اداره کل امور مدیران ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه گفت:امروزه اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح جامعه که شامل فردی،سازمانی و ملی است مطرح است و وظیفه همگان به ویژه بانک مهر اقتصاد توجه ویژه به این امر می باشد. دکتر ابراهیمی بر روی تاثیر مهارت در نتایج کار انجام شده تاکید کرد و گفت:مدیران متولد نمی شوند بلکه باید آنها را پرورش داد و در این راه تاکید اصلی بر مهارت است. وی در پایان استعداد یابی را مستلزم برنامه ریزی منظم دانست و گفت:مدیران در سطوح بالا باید به فکر پرورش جانشین باشند و با شناسایی استعداد کارکنان، با برنامه ریزی منظم شرایط را برای پرورش جانشین مناسب در سطح مدیریتی فراهم سازند. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در ادامه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از آغاز کار حسین زندی مقدم به عنوان جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز گفت:بانک مهر اقتصاد استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اصول بانکداری اسلامی در استان نوپای البرز که به عنوان یک استان صنعتی مطرح شده است در حال فعالیت می باشد محمد اکبری در ادامه افزود:بانک مهر اقتصاد استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین تقویت در بخش تولید و صنعت این استان46هزارفقره تسهیلات بالغ بر 826 میلیارد تومان پرداخت کرده است. اکبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد بانک مهر اقتصاد استان البرز در زمینه تسهیلات گفت:بانک مهر اقتصاد استان البرز در راستای تقویت بخش تولید استان ،در خصوص اعطاء تسهیلات به شرکت های فعال رویکردی جدید داشته و با مشاوره با کارشناسان کارآمد و شناخت پتانسیل های چنین شرکت هایی موانع پیش روی آنها را با پرداخت تسهیلات مناسب برداشته و شرایط پویا شدن بخش تولید و صنعت استان البرز را ساخته است
در پایان این مراسم حسین زندی مقدم، جانشین مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از حوزه مرکزی و مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان تهران و البرز و همچنین کارکنان صف و ستاد، خواستار کمال همکاری در راستای تحقق اهداف و چشم انداز بانک مهر اقتصاد در سال 95 که رسیدن به جمع پنج بانک برتر کشور است،شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود