16 آبان 1391
شماره خبر: 14530

تشکیل ستاد هماهنگی کمک های داوطلبانه واحدهای صنعتی استان به موسسات خیریه

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تشکیل ستاد هماهنگی کمک های داوطلبانه واحدهای صنعتی استان به موسسات خیریه

سپیدار آنلاین: اولین جلسه تشکیل ستاد هماهنگی، هدفگذاری و هدایت کمک های داوطلبانه موجود از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.
در این جلسه که نمایندگانی از ستاد باز سازی عتبات عالیات استان، اداره کل امور مالیاتی، مجمع خیرین سلامت، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، مجمع امور صنفی شهرستان کرج و هیات امنای شهرک های صنعتی حضور یافته بودند؛ ضمن تاکید بر گسترش امور خیرخواهانه در میان اقشار مختلف جامعه، در خصوص نحوه کمک، موارد قانونی مرتبط و محدودیت های موجود؛ بحث و بررسی انجام گرفت. در این جلسه مقرر گردید با همکاری ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره امور مالیاتی، امکان بهره برداری مودیان مالیاتی بخش صنعت، معدن و صنوف از مشوق های موجود در قوانین مالیاتی و بخشودگی های مرتبط در صورت مشارکت سازنده در امور خیریه حاصل شود. رضا صادقی، معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان پیشنهاد دهنده ستاد هماهنگی کمک های داوطلبانه واحدهای صنعتی استان به موسسات خیریه، با تشریح اهمیت این ستاد گفت: مشارکت در امور خیرخواهانه، در عمل موجبات تقویت احساس مسئولیت اجتماعی است که این خود از خصوصیات بازر بسیاری از صنعتگران و اصنافیان ماست.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم به ویژه صنعتگران و اصنافیان در کارهای خیر و همچنین استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس با هدف ایجاد ساز و کارهای قانونی برای صرف برخی منابع درآمدی در زمینه امور خیرخواهانه یک ضرورت می نماید که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود