6 مرداد 1394
شماره خبر: 146239

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز از نیروگاه منتظر قائم دیدن کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز از نیروگاه منتظر قائم دیدن کرد


مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز به همراه جمعی از مدیران سرپرستی از نیروگاه منتظر قائم دیدار و با مدیر عامل این مجموعه در راستای تعمیق روابط وبهبود تعاملات ، گفتگو کردند.
مدیر عامل نیروگاه منتظر قائم ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل بانک مهر اقتصاد ،اشاره ای به تاریخچه این نیروگاه کرد و گفت: قرار داد احداث این نیروگاه در سال 1346 میان وزارت نیرو و شرکت جنرال الکتریک منعقد شد. واحد های یک و دو بخاری این نیروگاه به ترتیب در شهریور 1350 و واحد های سه و چهار بخاری این نیروگاه در سال1354 مورد بهره برداری قرار گرفت. وی در همین راستا افزود:بخش گازی نیروگاه در سال 1371 مورد بهره برداری قرار گرفت ، همچنین سه واحد سیکل ترکیبی نیز در سال 1379 به این مجموعه اضافه گردید. به موجب قرار داد با شرکت مپنا نیز ، یک واحد سیکل ترکیبی در سال 1378 و دو واحد سیکل ترکیبی در سال 1379 به بهره برداری رسید.همچنین از شهریور ماه سال 1392 این نیروگاه در بازار فیزیکی بورس انرژی کشور پذیرفته شده است.
بهمن اردبیلی با اشاره به توان تولیدی نیروگاه منتظر قائم گفت : این نیروگاه توان بالایی در تولید نیرو دارد ، به طوری که کل برق مورد نیاز متروی تهران ، کرج توسط این شرکت تامین می شود.
اردبیلی در پایان سخنانش گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز نسبت به بانک های دیگر،عملکرد مناسبی را در سطح استان داشته و به بخش های مختلفی تسهیلات پرداخت کرده است،امیدواریم در آینده ای نزدیک به کمک این بانک بتوانیم این نیروگاه را به عنوان یکی از نشانه های استان البرز، در سطح کشور معرفی نماییم. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز ضمن اشاره به رتبه بانک مهر اقتصاد ابراز داشت:با اینکه تنها دو دهه از آغازفعالیت بانک مهر اقتصاد می گذرد،این بانک توانسته است رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد، رتبه هفتم در بین بانک های کشور اتفاق بزرگی بوده و بی شک با همت همکاران خوب من در بانک مهر اقتصاد، این مهم به دست آمده است. پیمان موحد با تاکید بر این مطلب که باید از فرصت ها باید به بهتری نحو استفاده شود ،گفت : حوزه مصرف یکی از مهمترین بخش ها می باشد ،به طوری که اگر جذب خوب داشته باشیم اما در حوزه مصارف بد عمل کنیم به حاصل مناسب نخواهیم رسید. وی در همین راستا افزود : ارائه خدمات مناسب و رضایت بخش به حوزه مصرف ، عزمی جهادی می خواهد که با شناختی که از همکاران متعهد خود در بانک مهر اقتصاد استان البرز دارم ، اطمینان دارم که از این مهم سربلند بیرون می آییم . پیمان موحد در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات مناسب از سوی بانک مهر اقتصاد استان البرز ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد استان البرز با شناخت از پتانسیل بالای استان نوپای البرز سعی کرده است تا پرداخت تسهیلات این بانک را در راستای تحقق آرمان های اقتصاد مقاومتی مدیریت کرده و شرایط را برای اشتغالزایی بیشتر در این استان فراهم سازد. موحد در پایان سخنانش به رعایت اصول بانکداری اسلامی از سوی بانک مهر اقتصاد استان البرز اشاره کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز تمام قرار دادها و تفاهم نامه های خود را زیر نظر هیات فقهی و شرعی منعقد کرده ،و همچنان در راستای اصول و موازین بانکداری اسلامی گام بر می دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود