25 آبان 1391
شماره خبر: 15085

طرحهای مشاغل خانگی مربوط به سال 90 در کرج تعیین تکلیف شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

طرحهای مشاغل خانگی مربوط به سال 90 در کرج تعیین تکلیف شدند

سپیدار آنلاین: دبیر کارگروه اشتغال شهرستان کرج از تعیین تکلیف تمام طرحهای مشاغل خانگی مربوط به سال گذشته که مجوز آنها برای ارائه تسهیلات بانکی صادر شده بود اما وام دریافت نکرده بودند، خبر داد و گفت: این نویدی به متقاضیانی است که از سال گذشته پشت در بانکها مانده اند.
هومن نادری در چهارمین کارگروه اشتغال شهرستان کرج با اشاره به برگزاری جلسه ای با نمایندگان بانکها و مدیران دستگاههای اجرایی در خصوص مشاغل خانگی گفت: طی این جلسه تمام طرحهای معرفی شده دستگاهها به بانک تعیین تکلیف شدند و در حال حاضر هیچ طرحی از سال گذشته نمانده که به بانک معرفی شده اما تعیین تکلیف نشده باشد.
وی با بیان اینکه این نویدی به متقاضیانی است که از سال گذشته پیگیر دریافت وام مشاغل خانگی بودند و موفق به دریافت نشدند، افزود: این افراد می توانند با مراجعه به بانک معرفی شده، تسهیلات دریافت کنند. نادری در مورد سهم کرج گفت: سهم استان البرز در ارائه تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی 59 میلیارد تومان است که 36 میلیارد آن مربوط به شهرستان کرج است و هم اکنون 23 میلیارد تومان بر اساس مکاتبات انجام شده با بانکها در اختیار شهرستان قرار گرفته است. به گفته نادری تاکنون اعتبار تخصیصی به بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، کمیته امداد و صندوق مهر امام رضا ابلاغ شده که سهم هر دستگاه ارقامی بین دو میلیارد تومان تا حدود 4 میلیارد تومان است. وی یادآور شد: مبلغ پنج میلیارد تومان از اعتبار مشاغل خانگی در اختیار شهرستان باقی مانده که برای طرحهای ادارات میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، ارشاد و فرهنگ اسلامی و جهاد کشاورزی است که با ارائه طرح به آنها تعلق می گیرد.
اعتبارات استانی بانکها برای مشاغل خانگی ابلاغ شد
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز همچنین از ابلاغ اعتبارات استانی بانکهای عامل در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و در عین حال یادآور شد: اعتبار استانی بانکهای رفاه، کشاورزی و پست بانک هنوز ابلاغ نشده است. به گفته نادری هم اکنون 50 درصد اعتبارات استانی مشاغل خانگی بانک ملت ابلاغ شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود