25 آبان 1391
شماره خبر: 15041

بانکها برای وام های زیر 100 میلیون به مددجویان کمیته امداد دو ضامن می خواهند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

[center]بانکها برای وام های زیر 100 میلیون به مددجویان کمیته امداد دو ضامن می خواهند[/center
سپیدار آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان کرج با انتقاد از موانع بانکی در ارائه تسهیلات گفت: هنوز بانکها برای ارائه تسهیلات زیر 100 میلیون ریالی از مددجو می خواهند دو ضامن معرفی کند.
رضا شوبیری در نشست کارگروه اشتغال شهرستان کرج با اعلام این مطلب تصریح کرد: در حالیکه بسیاری از مددجویان در معرفی یک ضامن نیز مشکل دارند، بانکها ارائه تسهیلات 10 میلیون تومانی را به معرفی دو ضامن منوط می کنند. وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات بسیاری از مشکلات مددجویان را رفع می کند، یادآور شد: این در حالیست که وام های زیر 10 میلیون تومان مشمول معرفی دو ضامن نمی شود. شوبیری ضمن اینکه خواستار رفع مشکل شد و گفت: این امر تاثیر قابل توجهی در ایجاد اشتغال مددجویان دارد.
مجوز مشاغل خانگی برای مددجوهای کمیته امداد البرز به سختی صادر می شود
رئیس کمیته امداد شهرستان کرج همچنین سختی صدور مجوز فعالیت مشاغل خانگی را از دیگر مشکلات مددجویان این نهاد برشمرد و گفت: در سال جاری موانعی برای صدور مجوز این مشاغل ایجاد شده که همین امر مددجوها را به دردسر انداخته است و این در حالیست که سال گذشته مجوز مشاغل خانگی به سهولت داده می شد. وی اظهار داشت: فعالیتهایی مانند مشاغل خانگی برای خودکفایی و استقلال مددجو پیش بینی شده است در حالیکه با موانعی که برای این نوع فعالیت ایجاد شده متاسفانه مددجو دچار مشکل شده است. شوبیری با بیان اینکه تمام مددجویانی که برای دریافت مجوز مشاغل خانگی معرفی می شوند دارای مهارت لازم بوده، خواستار رفع موانع موجود شد و گفت: ارائه مجوز به این افراد برای دریافت وام و ادامه فعالیت ضروری است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود