22 آذر 1394
شماره خبر: 154434

منابع طبیعی حافظ اموال امام زمان (عج) است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

منابع طبیعی حافظ اموال امام زمان (عج) است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز گفت که منابع طبیعی حافظ اموال و منافع امام زمان (عج) است که مسئولیتی بزرگ و سترگ است.
حجت الاسلام والمسلمین علی ارجمند در آئین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که در مرکز آموزشی جوانشیر سازمان جنگل ها و مراتع واقع در منطقه کلاک کرج برگزار شد، افزود: حوزه کاری در منابع طبیعی از جمله حوزه هائی است که مستقیم به ولی قائم (عج) برمی گردد و در حال حاضر انفال برای امام زمان (عج) است. وی اظهار داشت: کار در منابع طبیعی به دلیل اینکه مستقیم به اموال امام زمان (عج) و ولی فقیه برمی گردد، کاری مقدس و ارزشمند است. وی در ادامه با اشاره به تودیع حسین میررجبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: وی از جمله مدیرانی دولتی بودند که به دلیل اینکه کارشان به ولایت فقیه برمی گشت حدود پنج سال مدیریتش به طول انجامید. حجت الاسلام والمسلمین ارجمند، میررجبی را فردی قاطع و با برنامه دانست و افزود: به لحاظ اینکه حدود 70 درصد استان را منابع طبیعی و عرصه های ملی تشکیل می دهد، عرصه ی وسیعی است که اداره آن قاطعیت می خواهد.
زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی پائین ترین درآمدها را دارند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز نیز در این آئین به عنوان مدیرعالی بخش جهاد کشاورزی در استان، با اشاره به اینکه تودیع و معارفه روزی نصیب همه مدیران می شود، گفت: آن چیزی که بایستی برای یک مدیر هم باشد، عملکرد و کارنامه ی کاری او و منافعی که برای جامعه رسانده، می باشد که خوشبختانه میررجبی کارنامه درخشانی دارد. سید مجید موسوی، حامد فرضی سرپرست جدید این اداره کل را نیز از بدنه بخش دانست و افزود: مسئول جدید این اداره کل بایستی چند مورد را در برنامه ی کاری اش داشته باشد که اولین مورد، تکریم ارباب رجوع و رعایت حال تمامی مراجعه کنندگان است زیرا به عنوان یک فرد مسلمان بر ما واجب و لازم است تا مراجعین را به عنوان اربابان خود بدانیم و خود خدمتگزار آن ها باشیم. وی دومین مورد را استفاده از توان تمامی نیروهای بخش برای استفاده از توانمندی هایشان عنوان کرد و اظهار داشت: کارائی بخش با استفاده مناسب از توانائی نیروها افزایش می یابد. وی، داشتن روابط انسانی مناسب با همکاران را مورد دیگر دانست که بایستی سرپرست این اداره رعایت کند و گفت: اگر برخورد پلیسی داشته باشید به هیچ وجه نتیجه مناسبی نخواهید گرفت. موسوی خطاب به مسئول جدید بیان داشت: ارتباط با استانداری و سازمان جنگل ها و مراتع و بخش کشاورزی لازمه کار شماست زیرا همه ی ما شاخ و برگ یک بدنه هستیم و باید به هم کمک کنیم.وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت به عنوان آخرین دستگاه هائی هستند که از میزان دریافتی پائینی برخوردار هستند، گفت: سخت ترین زحمات با بخش های بدنه وزارت جهاد کشاورزی است و بیشترین مراجعه کنندگان و آسیب پذیری را دارند ولی دریافتی پائینی دارند که همکاران در این عرصه را دلسرد می کند. وی افزود: همه باید ید واحده شویم و برای افزایش معیست بخش کشاورزی پیگیری کنیم. در آئین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، جمع کثیری از شاغلین در این حوزه و همچنین تشکل های مردمی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود