14 دی 1394
شماره خبر: 155870

تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و بسیج مهندسی استان البرز امضا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و بسیج مهندسی استان البرز امضا شد


تفاهم نامه همکاری مبنی بر لزوم بهره برداری از فرصتهای بی بدیل استعدادها و سرمایه های انسانی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی بین اتاق بازرگانی و موسسه کارآفرینی و اشتغال زایی نگار نصر بسیج مهندسی استان البرز امضا شد.
رحیم بنا مولایی"رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: این تفاهم نامه با هدف ساماندهی و توسعه ظرفیت ها در راستای خلق فرصت شکوفایی ، نوآوری و پیشرفت های علمی و فناورانه منعقد شده است. وی اظهار کرد: رشد جریان تحقیقات نوآورای و پیشرفت های علمی و فناورانه به ویژه در راستای توسعه، کارآفرینی، اشتغال زایی و تولید ثروت از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است. بنامولایی، مدیریت و همکاری در زمینه فروش صادرات و واردات، صنایع تبدیلی تکمیلی مرتبط با محصولات اقتصاد مقاومتی، ثبت برند ملی برای محصولات و عضویت تولید کنندگان در اتاق بازرگانی جهت واردات و صادرات محصولات اقتصاد مقاومتی را موضوع های مورد توافق در این نشست برشمرد. رییس پارلمان بخش خصوصی استان البرز ادامه داد: همکاری در جهت فرهنگ سازی تولید و مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی در برنامه های مناسبتی ، کمک به ثبت برند ملی ، صدرو کارت عضویت بازرگانی ، استفاده از ظرفیت های موجود اتاق بازرگانی جهت فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در مواقع بحران بازار از جمله تعهدات اتاق بازرگانی در این تفاهم نامه بود.
وی اضافه کرد: معرفی تولید کنندگان و بسیجیان تحصیل کرده به اتاق بازرگانی جهت اخذ کارت بازرگانی،اعطای تسهیلات کارفرمایی به تعاونی های واجد شرایط (طبق ضوابط موسسه) ،اعطای تسهیلات به واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی نیمه فعال با معرفی اتاق البرز،معرفی محصولات تولید شده اقتصاد مقاومتی به اتاق البرز جهت برنامه ریزی فروش ،صادرت و واردات از جمله تعهدات این موسسه در این تفاهم نامه است. این تفاهم نامه در 10 ماده به مدت یکسال بین طرفین امضا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود