12 بهمن 1394
شماره خبر: 157815

همکاری 318 واحد صنعتی استان البرز در طرح پایش

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

همکاری 318 واحد صنعتی استان البرز در طرح پایش


رئیس اداره برنامه‌ریزی، آمار و اطلاعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 318 واحد صنعتی در استان البرز در طرح پایش همکاری دارند.
محمد انصاری در جلسه طرح پایش صنایع تولیدی استان البرز اظهار کرد: استان البرز بیش از 3 هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 318 واحد تولیدی و صنعتی در این استان در طرح پایش همکاری‌های لازم را دارند. وی ادامه داد: این طرح می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه فعالیت صنایع محسوب شود لذا در تلاش هستیم که تعداد واحدهای بیشتری را در این طرح شرکت دهیم.
انصاری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 40 واحد صنعتی منتخب و بزرگ استان به طور منظم اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه می‌کنند،‌ بیان داشت: یکپارچه سازی آمار از مهمترین دلایل اجرای این طرح است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر رفع مشکلات صنایع تاکید کرد و گفت: صنایع در رشد اقتصادی این استان بسیار اهمیت دارد لذا با توجه به تعداد بیش از 3 هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال در این استان لازم است تا برنامه ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات صنایع دراین استان انجام شود.رئیس برنامه ریزی و اطلاعات سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: فعال کردن بیش از پیش واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان و فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل باید از مهمترین اولویتهای مسئولان باشد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود