18 بهمن 1394
شماره خبر: 158198

بیستمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بیستمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد


بیستمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز،12 بهمن ماه در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد.
در این جلسه که با حضور «ابوالفضل فلاح » نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز ، ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه های اجرایی استان و به ریاست «علی سالاروند» ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد؛ «فلاح» ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب ، بیان کرد: بیش از سی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و پس از گذشت سه دهه از عمر گرانمایه این شجره پرامید،دستاوردهای فراوانی در حوزه های سیاسی ، اقتصادی، علمی ، فرهنگی با همت ملت غیور ایران کسب شده است. وی در ادامه بر لزوم بررسی موضوع واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای جدید و نیمه تمام در جلسه آتی ذیحسابان در جهت رفع ابهامات موجود در مبحث مذکور، تاکید کرد.
همچنین در این جلسه، «سالاروند» به نامه دکتر اکرمی خزانه دار کل کشور مبنی بر ارائه پیشنهادات و نظرات ذیحسابان در راستای بروزرسانی نمودن و بهبود بعد کاربردی نظام تعهدی برای انعکاس در اصلاحیه نظام تعهدی اشاره کرد و سپس، پیشنهادات و نظرات ذیحسابان در راستای بروزرسانی و بهبود بعد کاربردی نظام تعهدی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود