23 فروردین 1395
شماره خبر: 160975

بانک مهر اقتصاد ظرفیت مناسبی برای توسعه اقتصادی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بانک مهر اقتصاد ظرفیت مناسبی برای توسعه اقتصادی دارد


مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز طی دیداری با مدیر کل بانک دیدار و پیرامون مسائل روز اقتصاد کشور به گفت و گو پرداختند.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در ابتدا با اشاره به اهداف و اولویت های اصلی بانک مهر اقتصاد، گفت: با استفاده صحیح و ارائه تسهیلات در چارچوب قانون و ضوابط بانکداری اسلامی می توان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را در بانکها محقق کرد چرا که تحقق این امر، جزء مهمترین اهداف بانک مهر اقتصاد می باشد. پیمان موحد در ادامه پرداخت تسهیلات طبق قوانین و موازین شرعی را یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه مهراقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت ها و همچنین همکاری سایر بانکها بتوانیم نظام بانکداری اسلامی را بهتر و عملی تر از قبل اجرایی کنیم.
موحد با بیان این مطلب که وجه تمایز بانک مهر اقتصاد با سایر بانکها، سرلوحه قرار دادن بانکداری اسلامی است، افزود: بانک مهر اقتصاد ظرفیت مناسبی برای توسعه اقتصادی در بخش های صنعتی و کشاورزی دارد که می تواند با ارایه تسهیلات به این بخش ها موجب رشد و توسعه استان شود. وی، شفافیت فعالیت های اقتصادی بانک مهر اقتصاد را از ویژگیهای بارز این بانک دانست و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد و امیدواریم با تلاش همه آحاد جامعه و حمایت مسئولان شاهد رونق اقتصادی باشیم. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در پایان گفت: بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا با تمام توان خود و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، با ارائه خدمات پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی، حامی تولید کنندگان و صنعتگران باشد. که این امر در نهایت می تواند منجر به افزایش توان اقتصادی و برطرف شدن موانع توسعه کارآفرینی شود. در ادامه مدیر کل بانک انصار نیز با اشاره منویات مقام معظم رهبری، افزود: با همکاری مردم و سایر بانکها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تحکیم مبانی اقتصاد ملی گام بر می داریم تا با اتکای به استعدادهای فراوان داخلی، به شکوفایی اقتصاد سالم اسلامی اهتمام ورزیم. زبردست با بیان این مطلب که همکاری بانکها در تحقق اهداف کلان اقتصادی ضروری است، گفت: بانک انصار در راستای گسترش تعهدات و انجام مسئولیت های اجتماعی و به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی بانکداری اسلامی آمادگی دارد که با فعالان اقتصادی، بازرگانان و بنگاه های اقتصادی همکاری و در راستای تقویت تلاش های علمی و تخصصی در این حوزه ها، مشارکت کند.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود