13 تیر 1395
شماره خبر: 165749

روز قدس، جلوه اتحاد بین المللی مسلمانان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

روز قدس، جلوه اتحاد بین المللی مسلمانان است


مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه ولایتمدار و همیشه در صحنه با حضوری باشکوه، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از قدس شریف و حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین اعلام کردند.
پیمان موحد با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که روز قدس، روز اسلام است، گفت: ما مجموعه بانک مهر اقتصاد استان البرز در کنار مردم متدین و انقلابی بار دیگر به میدان آمده ایم تا اعلام کنیم که روز جهانی قدس، جلوه حقیقی همبستگی و اتحاد بین المللی مسلمانان است. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز، ضمن ابراز خوشحالی از حضور بیش از پیش مردم در راهپیمایی ابراز داشت: روز قدس، درحمایت همه جانبه از حقوق اولیه مردم ستمدیده و مسلمانان فلسطین در برابر رژیم جعلی، صهیونیستی است و روز فریاد و مقاومت امت اسلامی درمقابل سیاست های تفرقه انگیز دشمنان اسلام می باشد.
وی با تاکید بر این نکته که دفاع از مظلومان و محرومان همواره از اولویت های مهم کشورهای اسلامی ا ست، ادامه داد: بسیاری از مردم کشورهای اسلامی در این روز بزرگ با حضور خود در صحنه، اعتراض خود را به جنایت های رژیم اشغالی نشان می دهند و امید است به زودی شاهد آزادی فلسطین اشغالی باشیم. موحد با اشاره به اینکه مردم ایران همواره در تمامی صحنه ها در حمایت از مظلومان جهان حضوری برجسته دارند، افزود: جای قدردانی دارد که هزاران نفر از مردم مومن و روزه دار در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در گرمای طاقت فرسای تابستانی به خیابانها آمده تا با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و اعلام حمایت نمایند. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز و پرسنل، پس از طی مسیر راهپیمایی به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود