14 تیر 1395
شماره خبر: 165860

انقلابی کسی است که با حقوق ۸۰۰ هزار تومانی یک روز هم کار خود را تعطیل نکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

انقلابی کسی است که با حقوق ۸۰۰ هزار تومانی یک روز هم کار خود را تعطیل نکرد


دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه انقلابی کسی است که با ماهانه دریافتی ۸۰۰ هزار تومان یک روز کار خود را تعطیل نکرده است گفت: انقلابی کسی است که در جای جای این خاک از امنیت این کشور دفاع می‌کند.
سید محمدرضا مرتضوی در مراسم گرامی‌داشت روز اصناف و صنعت و معدن که برگزار شد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های جوانان در زمان جنگ دستاوردهای خوبی برای کشور به ارمغان آورده و این تجربه نشان داده که به جوانان می‎شود اعتماد کرد. وی افزود: شرکت‌های بزرگ داخلی و راه اندازی آنها ناشی از تفکر انقلابی و ناشی از اصرار بر تفکر انقلابی داشتن است. دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه انقلابی‌گری می‌تواند در شکل ایجاد اشتغال و کارآفرینی نمود داشته باشد، بیان کرد: راه استقلال کشور از تولید می‌گذرد و از تلاش و کوشش کارگران انقلابی استقلال به دست می‌آید.
مرتضوی با بیان اینکه انقلابی کسی است که با ماهانه دریافتی 800 هزار تومان یک روز کار خود را تعطیل نکرده است، تصریح کرد: انقلابی کسی است که در جای جای این خاک از امنیت این کشور دفاع می‌کند و انقلابی کارخانه‌هایی هستند که در استان البرز به صورت ملی در حال تولید هستند و از این طریق دین خود را به نظام ادا می‌کنند. دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه تولیدات البرز به بیش از 60 کشور دنیا صادر می‌شود، بیان کرد: مؤسساتی در استان داشتیم که در 20 سال گذشته بدون وقفه تولید داشته و توقف در تولید نداشته‌اند. وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی ومبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولیدات داخلی نیاز به گوش دل دادن دارد،عنوان کرد: از همین تریبون به بانک ها توصیه می‌کنم با مرد مدارا کنید و این مدارا با تولید کنندگان از خواسته‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز است. وی بابیان اینکه شخصی که یک میلیارد وام گرفته و یک میلیارد و هشتصد میلیون بازپرداخت داشته و دو میلیارد و چهارصد میلیون دیگر بدهکار است،چگونه باید به فکر تولید و کار باشد، گفت: دریافت این وجوه اضافه از این فرد نزول و بهره مرکب بوده و این وجوه حرام بوده که ریشه‌های اقتصاد مملکت را می‌خشکاند. مرتضوی بابیان اینکه بانکها باید با مردم مدارا کنند، تاکید کرد: لازم است که مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و تامین اجتماعی با مردم مدارا کنند تا بتواند بدهی خود را پرداخت کنند. وی با اشاره به اینکه خرد کردن تعدادی تولید کننده و صنعتگر زیر چرخ های برخی از بانک‌ها عایدی برای آنها ندارد، تاکید کرد: تمام مطالبات مشکوک الوصول بانکها در این شرایط بلاوصول می‌شود. وی با بیان اینکه مبلغ جرائم واحدهای صنعتی نباید به خزانه واریز شود، گفت: این پول برای خزانه نیست که سازمان تامین اجتماعی آن را به حساب خزانه واریز می‌کند وپول برای کارگران بوده و از گلوی انها بیرون می‌آید.


منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود