24 خرداد 1391
شماره خبر: 7885

رفع بدحجابی ادارات البرز نیازمند حرکت انقلابی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع بدحجابی ادارات البرز نیازمند حرکت انقلابی است

فرماندار کرج با اشاره به مشاهده بدحجابی در برخی ادارات و دستگاهها گفت: رفع بدحجابی ادارات استان البرز نیازمند یک ورود و حرکت انقلابی است.
مهدی ایران نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که در سالن جلسات فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: بد حجابی ادارات استان البرز نیازمند یک ورود و حرکت انقلابی است که دستگاه بازرسی استان نیز حضور دارد تا بی بند و باری ها را جمع کنیم. وی ادامه داد: امروزه باید بحث حجاب و عفاف در جامعه تمام و حل شده باشد ولی متاسفانه هنوز در دستگاه های استان شاهد عدم رعایت این موضوع هستیم. فرماندار کرج با با بیان اینکه بد حجابی هنوز در برخی از ادارات مشاهده می شود، افزود: بی حجابی در دستگاه ها و بانک های خصوصی شدید است.
کرج عقب افتادگی های خیلی زیادی دارد
ایران نژاد با بیان اینکه کرج عقب ماندگی های بسیار زیادی دارد، گفت: در سال 91 که بحث صنعت و اشتغال است انشاالله شاهد ارتقاء سطح صنعت و تولید خواهیم بود. فرماندار کرج تصریح کرد: اجرایی کردن این دستور العمل ها دست مدیران است، اگر دلسوزی مدیران را داشته باشیم، پرسنل اداره نیز مجبور به تمکین و اجرا هستند. وی با تاکید بر اینکه برخورد خوب با ارباب رجوع باید در درجه نخست کاری باشد، اضافه کرد: ما امروزه بحث صیانیت از حقوق شهروندی را به عنوان دستور العمل دولت و نظام داریم و از صیانت حقوق شهروندی باید بتوانیم پاسداری کنیم و امروزه بخشنامه آن را به بخش های مختلف ابلاغ خواهیم کرد که در سلامت سازی دستگاه ها باید ورود انقلابی داشته باشیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود