13 مرداد 1395
شماره خبر: 167645

بازدید هیأت مدیره خوشه پلاستیک و اعضای کنسرسیوم صادرات البرز از گمرک استان

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بازدید هیأت مدیره خوشه پلاستیک و اعضای کنسرسیوم صادرات البرز از گمرک استان


هیأت مدیره تعاونی پلاستیک و اعضای کنسرسیوم صادرات به همراه ذینفعان خوشه پلاستیک البرز از اداره كل گمرک استان بازدید کردند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان البرز گفت: هدف از بازديد اعضاي كنسرسيوم صادرات و ذينفعان خوشه پلاستيك استان از گمرك استان را جهت آشنايي به مزيتها و مسائل مربوط به امور گمرکی و شناخت از توانائيهاي سرويس دهي خاص گمرك به واحدهاي صنعتي صادراتي برشمردند. جهانگير شاهمرادي خاطرنشان كرد: توانائيها و سرويسهاي خاص گمرك به واحدهاي صنعتي استان البرز گام ديگري در اجراي منويات مقام معظم رهبري در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل در جهت تقويت صادراتي و حذف تشریفات گمرکی، قوانین و مقررات و كاهش زمان ترخيص و صادرات صنعت استان دانست.
در ادامه اين بازديد نشستي با حضور مديركل گمرك استان، رياست فرودگاه پيام، رئيس ارزيابي سرويس صادرات برگزار شد؛ که در اين جلسه صنعتگران مسائل و مشکلات خود در زمینه صادرات و گمرک مطرح نمودند كه پاسخهاي لازم از طرف مسئولين گمرك ارائه گرديد. همچنين سالاري مديركل گمرك استان مزيت­ها، توانائيها و سرويسهاي خاص گمرك را براي حاضرين در جلسه تشريح نمود و به واحدهاي صنعتي صادراتي توصيه كرد كه صادرات خود را از طريق گمرك استان در كوتاهترين زمان ممكن انجام دهند. در پايان، از خط تولید واحد صنعتی " اطلس ایرسا صنعت " تولیدكننده انواع لامپ­های ال ای دی بازديد بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود