27 آذر 1391
شماره خبر: 16774

همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان در استان البرز برگزار شد


سپیدارآنلاین: دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان البرز از برگزاری همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان در استان البرز خبر داد.
علی قاضی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد کرج برگزار شد، با تبریک این روز، اظهار داشت: البرز با سه میلیون جمعیت و زیر ساخت از شرایط ویژه برخوردار است و توجه به سازمان راهداری و حمل و نقل کرج بیشتر شده است. وی ادامه داد: تا دیروز کرج شهر اقماری به حساب می آمد ولی امروز جایگاه ویژه ای در کشور پیدا کرده است. دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان البرز گفت: پایانه شهید کلانتری کرج در سال 69 با 12 شرکت تاسیس شد ولی هم اکنون 20 نمایندگی و 500 دستگاه مدرن با فروش بلیط از طریق اینترنت مشغول خدمات رسانی هستند و طبیعتاً این مجموعه دارای مشکلاتی هستند. قاضی افزود: پایانه شهید کلانتری به دلیل قرار گرفتن در کنار اتوبان اکثر مسافران توسط اتوبوس های بین راهی سوار می شوند که همین امر سبب صدماتی به شرکت های مسافرتی این پایانه شده است.
وی ادامه داد: همین کار منجر به تعطیلی خطوط شمال و شمال غرب کشور شده است و توجه مسئولان کشور و استان به این موضوع بر رونق این پایانه می افزاید. دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان البرز تصریح کرد: دسترسی مسافران البرزی به این پایانه هزینه زیاد دارد. قاضی افزود: با توجه به استان شدن البرز این پایانه نیاز استان را جوابگو نیست درخواست داریم که مسئولان یک پایانه بهتر احداث کنند تا خدمات بهتر ارائه شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود