20 مرداد 1395
شماره خبر: 168107

قلم، امانتی در دست خبرنگاران است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

قلم، امانتی در دست خبرنگاران است


به مناسبت روز خبر نگار ، مراسم تجلیل از خبرنگاران استان البرز با حضور مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز و جمعی از اصحاب جراید برگزار شد و مدیر کل این بانک از تلاش خبرنگاران استان البرز تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان البرز با اشاره به این مطلب که خبرنگاران امانتداران مردم بوده و میتوانند حرف آنان را به گوش مسئو لین برسانند، ابراز داشت: قلم، امانتی است در دست خبرنگاران و می توانند از این ابزار کارآمد به نفع احسنت استفاده کنند و آنچه که مردم از مسئولین انتظار دارند را مطالبه و پیگیری نمایند، چرا که خبرنگار، پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است.
موحد با اشاره به وظیفه سنگین خبرنگاران در انعکاس صادقانه اخبار گفت: خبرنگاران گوش و چشم مردم در جامعه میباشند ، و آنچه را که در توان دارند در جهت انعکاس کاستی ها و همچنین تلاش صادقانه مسوولین ، به کار گرفته و رسالت خود را که همانا انعکاس صادقانه اخبار است به نحو احسنت انجام می دهند.
موحد با تاکید بر این مطلب که از الویت های بانک مهر اقتصاد استان البرز، رعایت اصول و موازین بانکداری اسلامی میباشد ادامه داد : بانک مهر اقتصاد، مجموعه ایست که مبتنی بر اخلاق مداری فعالیت کرده و رعایت اصول و موازین بانکداری اسلامی را ، از الویت خود قرار داده است.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز تحقق اقتصاد مقاومتی را از اهداف این بانک خواند و گفت: با نامگذاری امسال به عنوان، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بانک مهر اقتصاد استان البرزتمام سعی خود را نموده و همچون گذشته در مسیر تحقق آرمان های اقتصاد مقاومتی حرکت نموده است.
وی در همین راستا افزود: بانک مهر اقتصاد استان البرز در سال گذشته، مبلغ 273 میلیارد ریال، به اقتصاد مقاومتی اختصاص داده که در بخش های مختلفی استفاده شده است، به عنوان مثال میتوان، ورمی کمپوست ،مرغ بومی ، قارچ ، زنبور عسل ، شتر مرغ ، سایر ماکیان ، آب زیان ، محصولات گل خانه ای ، زعفران ، کارگاه های صنایع دستی ، داربستی نمودن باغات ،دام سبک ، دام سنگین و صنایع تبدیلی را عنوان کرد.
پیمان موحد در ارتباط با فعالیت های بانک مهر اقتصاد استان البرز در حوزه اقتصاد مقاومتی ، اینگونه گفت : بانک مهر اقتصاد استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و همچنین برای حمایت از خرید کالای تولید داخل، طرح خرید کالای ایرانی را ارائه کرده است، در این طرح متقاضی می تواند با دریافت کارت خرید کالا از بانک مهر اقتصاد به فروشگاه های محصولات ایرانی انتخاب، مراجعه نماید و خرید کرده و مبلغ آن را به صورت اقساط بیست و پنج ماهه و با نرخ 16 در صد، پرداخت نماید.
وی در ادامه افزود : در بخش سلامت نیز توانسته ایم با مراکز درمانی خوبی در استان البرز به تعامل رسیده و تفاهمنامه منعقد و پیرو آن تسهیلات مناسب و مطلوبی را به پرسنل آنها پرداخت کنیم. تا شاید با برطرف شدن گوشه ای از مشکلات مالی این حوزه، بتوانیم چرخ سلامت را همواره رو به جلو در حرکت ببینیم.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز با اشاره به فواید ورزش در هر سازمانی ابراز داشت : ورزش تضمین سلامتی در هر جامعه ای است و پرداختن به ورزش طراوت انسان را ضمانت می کند . بانک مهر اقتصاد استان البرز تیم های ورزشی متشکل از پرسنل بانک داشته و در عرصه مسابقات به طور جدی حضور دارد، اتفاقا مقام قهرمانی سال گذشته و نایب قهرمانی امسال مسابقات فوتسال جام رمضان از آن تیم فوتسال بانک مهر اقتصاد استان البرز می باشد.
پیمان موحد در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران، گفت: انعکاس صادق و راستین مطالب ، مسئولیت ناچیزی نیست و این امر همت بالایی می طلبد که شما خبرنگاران محترم استان البرز نشان داده اید که در این حوزه، میتوانید به عنوان الگویی کار آمد مطرح شوید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود